Ok, pora na napisanie kolejnej aktualizacji, dojdzie parę nowych tekstów klikania + myślałem nad nowymi decyzjami, jeśli zaś chodzi o pracę, to raczej dojdą w następnym tygodniu. #mirkowaniegra
@DonislawDev: Popraw Pan litrówki ( ͡°͜ʖ͡°) Takiem dostrzegł: „w statykach jest przycisk do tego” - statystykach i w tym samym komunikacie s/usunięcia/usunięcie „dostają chlew i jescze narzekają” - jeszcze „pamiętaj, iż klikanie tez powoduje wzrost forsy” - s/klikanie tez powoduje/klikanie powoduje też/ (no, chyba, że trzeba klikać jakieś tezy( ͡~ ͜ʖ͡°) ) „nieźle, szanuje nawet” - szanuję.
@DonislawDev: hej hej, w Mirkowaniu chyba po aktualizacji coś się zepsuło i mam taką fioletową kulę, która mi mówi, że mam zdobyć 1 poziom pracy u Janusza biznesu, a to już dawno za mną, już jestem programistą i jak włączyłam grę to powyświetlały mi się te początkowe teksty i że jestem zielonką, a ja już bordo zdobyłam
nie wiem czy to u wszystkich tak czy tylko u mnie się zepsuło
@PyraPrzeznaczenia: Dziwne. 1. Praca działa wstecz, w sensie, jeśli ktoś już miał zaliczoną pracę, to nie musi jej ponownie zaliczać (do zadania). 2. To z tymi napisami bardzo dziwne. Nikt takich rzeczy nie zgłaszał, jest Pani odosobnionym przypadkiem.
@DonislawDev aaaaaaaa, no racja, i poszło dalej i wyskakiwaly mi tak jakby dalsze zadania, które i tak już miałam zrobione i teraz zatrzymalo się na takim którego jeszcze nie mam zrobionego, tak jakby dopiero teraz się obudziło :D
@-5tan: Tak to w piwnicy bywa :-} Następna aktualizacja (wyjdzie jeszcze dziś) dodaje cebule + nowe ryzykowne akcje, za <30 minut będę ją wysyłał do sklepów.
@DonislawDev: Morał z tej akcji dla dev-a: Panie, poprawka do UI do rozważenia - nie każda pozna, że ptaszek zzieleniał - zmień Pan ptaszka w czerwony krzyżyk, tak jak się okres w kalendarzyku zaznacza (myślałem o czerwonej kropce, ale różowe gotowe pomyśleć, że to nagrywanie i zaczną poprawiać makijaż) ( ͡°( ͡°͜ʖ( ͡°͜ʖ͡°)ʖ͡°) ͡