Wpis z mikrobloga

Mikołaj 22 Szczecin

Zgłoszenie nr 147 z dnia 2018-01-16 17:38:51

Imię: Mikołaj
Wiek: 22
Miejscowość: Szczecin
Kim jestem?
Hej, stwierdziłem, że co mi szkodzi napisać :D A więc graj muzyko! Jak dotąd słabo trafiałem z miłością,bo co to za miłość, której nie stać na trochę poświęcenia. Studiuję kierunek, który zapewnić ma mi miejsce w szeregach naszej wspaniałej armii, jednak gdzie wyląduje to się okaże. Jestem otwarty, sądzę, że towarzyski, uwielbiam spontaniczne wypady i otwarte głowy :)

Wygląd
186 cm, 85 kg(ale walczymy), nie dopasowałbym się ani do grubych ani do szczupłych(styl życia endo). Wiecznie cieszący się krótkowłosy brunet, który zwraca uwagę na swój ubiór. Swój styl określiłbym jako casual, dopasowuje się do sytuacji. Lubię jednak ubierać się w uniformy (garnitur itd.) kiedy mam do tego okazję.

Zainteresowania
Uważam, że człowiek powinien się rozwijać i interesować się wieloma rzeczami, jednak w moim kręgu zainteresowań znalazło się wybuchowe połączenie sztuk walki i literatury. Szybki rozdział Dana Browna a pozniej na sparing? Czemu nie. Przez 3 lata trenowałem kyokushin, wcześniej chwilę boks, jednak ostatnio przerzuciłem się na mieszane sztuki walki (nadal szukam swojego stylu). W nowym roku chciałbym wystartować w zawodach. Co się tyczy literatury, jej zakres jest naprawdę rozległy- od książek psychologicznych(np Cialdiniego ;))po Sapkowskiego. Uwielbiam podróżować, wręcz kocham góry(dzięki życie za urodzenie się nie w tej części kraju :D) a najlepiej jakby była to podróż pociągiem. Powoli wracam do biegów, chciałbym znów zacząć grać w ręczną ale jakoś nie mogę się zmotywować. Wyjścia do pubu, na pokera czy do klubu? Czemu nie.

Czego oczekuję?