Wpis z mikrobloga

Chciałbym założyć spór na #gearbest. 60 dni już minęło. Czy macie jakieś doświadczenia w tej kwestii? Mógłby ktoś podzielić się przykładowym ticketem w temacie? Ostatnio jak pisałem o zwrot kasy za przesyłkę, to zbywali mnie na wszystkie sposoby.

  • 8
@FELIX90: dosłownie przed chwilą zamknąłem ticketa o zwrot kasy za priorityline, piszesz im że miało być max 31 dni a szło półtora miesiąca, popytają cię o numer zamówienia, przedmiotu, numer z naklejki na paczce i oddadzą, zajęło mi to cztery czy pięć dni bo odpowiadają raz dziennie zwykle

i parę dni temu pisałem ticketa o zagubioną przesyłkę z 11.11, napisali mi żeby czekać do 12.01 bo wtedy mija 60 dni od
Jakby coś to ja po prostu napisałem:
Tytuł: I didn't received this item!
Wiadomość: I want my money back.

Wtedy odpisali, że mogą zrobić resend lub zwrócić na GB Wallet.