Wpis z mikrobloga

@kamillo007: ja ciągle liczę, że jak zrobię inżyniera to będzie lepiej, wziąłem specjalizacje offshore, marzy mi się platforma wiertnicza ale to wiadomo jak jest :P
  • Odpowiedz
@kamillo007: Jak z ogarnianiem LSA i FFE? Masz chociaż kadeta do pomocy czy może jest jeszcze jakiś oficer (4/O lub dodatkowy 3/O – jak głupio by to nie brzmiało to słyszałem takie historie ale właśnie nie z pierwszej ręki).
  • Odpowiedz
@Aquoss: mam nadzieję że Ci się uda aczkolwiek kryzys jest na offshore... masa moich znajomych wróciła na normalne statki a specjalizacja w sumie jak sam wiesz nic nie daje w tym zawodzie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@kamillo007: pożyjemy zobaczymy, najpierw to zacznę jakieś praktyki od lata, może właśnie ciekawy kontrakt :) ciagle się mówi, że kiedyś ten dołek musi się skończyć, pozostaje mieć nadzieję
  • Odpowiedz
@qoompel: LSA i FFE - w skrócie sprzęt ratunkowy na statku to robota 3 oficera dodatkowa oczywiście poza wachtą na mostku i w porcie

uasc to arabska firma aktualnie jedna z największych na świecie

6500 teu to tak dla laika ładowność kontenerów na statek ;)
  • Odpowiedz
  • 4
@qoompel teu to Twenty Equivalent Unit, jednostka określająca kontener 20 stopowy, upraszajac, na moja jednostke mozna załadować 6500 kontenerów 20 stopowych

LSA - life safety appliances
FFE - fire fighting equipment

UASC - united arab shipping company
  • Odpowiedz
@kamillo007: Ciekawa sprawa, w takim razie pewnie C/O rzucony w morze papierów, deck i cargo.
Jako że zielonka to wrzucę kilka pytań w jeden post:
Firma zapewnia internet? Jeśli tak to jaki pakiet?
Ilu ratingów masz do dyspozycji w trakcie przeładunku? Na takie bydle 4 gantry to chyba minimum więc zakładam że ze trzech tam biega po pokładzie.
No i nie mogło zabraknąć: Jaka agencja? ( ͡º ͜ʖ͡
  • Odpowiedz