Wpis z mikrobloga

Taka anegdotka: Aby silnik się szybciej nagrzał to od razu po odpaleniu wciskamy gaz do dechy na czerwone pole i przetrzymujemy no tak z 3min i momentalnie mamy 1 sprawa ciepełko w aucie a druga silnik już jest w temperaturze roboczej więc same plusy. A gdy mamy silnik uturbiony, to żeby go szybciej ostudzić to należy na chwilę +-1 20sek gazu do odcinki i odrazu gasimy, jak zgasimy turbo się dalej kręci więc wpuszcza nam świeże i zimne powietrze do wnętrza silnika. O większą ilość porad proszę pisać.
#samochody #motoryzacja #heheszki
  • 74
  • Odpowiedz
@Drail: Hej Mireczki,wiecie ze po wsypaniu 2kg cukru do baku moj samochod pali 3 litry mniej na 100km?Nie sadzilem ze to dziala dopoki sie sam nie przekonalem.Do tego jeszcze zniknely problemy z porannym odpalaniem
Dziala to w ten sposob ze wtryskiwacze pokrywaja sie tzw. "sugarcoat" i w konsekwencji powoduje to redukcje spalania paliwa i wyzsza dynamike pracy silnika.Przetestowane zeszlej zimy.Polecam wszystkim ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Volt224 - @Drail: Hej Mireczki,wiecie ze po wsypaniu 2kg cukru do baku moj samochod p...

źródło: comment_icBpW47dPoEDZubqOex7WulqJ0cKuKPl.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@RaRaj: Zwykle mam włączony cały czas jak jadę, wyłączam dopiero jak jestem na miejscu. Choć czasem zapominam, i się cykam trochę jak odpalę auto jak już nie potrzeba takiego grzania to dalej jest włączone, w instrukcji każą minimum 10 minut żeby było włączone, i jest problem jak chcę podjechać do sklepu nieopodal parkingu. Ale u mnie instrukcja nie mówi że dłuższa jazda z włączoną dodatkową nagrzewnicą ma jakieś niekorzyści. Nie ma
  • Odpowiedz
@Drail: #!$%@? #!$%@?, mondry ty jestes #!$%@?? Zrobilem tak wg tej porady. Nie mam juz samochodu #!$%@?. Oddajesz mi za lawete i mehanika. Spodkamy sie w sondzie. Jusz pisze do wlasciciela tego portalu ze smiesznymi obrazkami. #!$%@?( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Drail: też dam wam dobrą radę jeśli macie problemy z jazdą po śliskiej nawierzchni (lub jej się obawiacie):
1. wrzućcie najniższy bieg
2. wciśnijcie sprzęgło
3. rozkręćcie silnik do 4500-5500 r*min⁻¹ (utrzymujcie go w tej granicy przez kilka sekund)
4. szybko puśćcie sprzęgło i naciśnijcie hamulec jednocześnie. (ewentualne wibracje nie będą wyczuwalne ze względu na niski współczynnik tarcia podłoża, a pozwoli na rozgrzanie samego podłoża pod oponami)
5. powtórzcie pkt. 1
  • Odpowiedz
@Drail: Heh mój sąsiad tak właśnie robi bo mechanik powiedział ze tak olej lepiej rozprowadzi i silnik się nie niszczy. I codziennie o piątej rano odpala samochód i piłuje go. A ze to grand cheeroke to cała okolica wie ze już piąta i czas wstawać do roboty. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz