Wpis z mikrobloga

Taka anegdotka: Aby silnik się szybciej nagrzał to od razu po odpaleniu wciskamy gaz do dechy na czerwone pole i przetrzymujemy no tak z 3min i momentalnie mamy 1 sprawa ciepełko w aucie a druga silnik już jest w temperaturze roboczej więc same plusy. A gdy mamy silnik uturbiony, to żeby go szybciej ostudzić to należy na chwilę +-1 20sek gazu do odcinki i odrazu gasimy, jak zgasimy turbo się dalej kręci więc wpuszcza nam świeże i zimne powietrze do wnętrza silnika. O większą ilość porad proszę pisać.
#samochody #motoryzacja #heheszki
  • 74
  • Odpowiedz
@Drail Zapomniales ze jednoczesnie nalezy rozgrzac uklad napedowy co ochroni go przed nadmiernym zuzyciem podczas jazdy zima. Wystarczy podczas rozgrzewania silnika zaciagnac dodatkowo hamulec reczny, wrzucic 5 lub 6 bieg i trzymac polsprzeglo. Tarcie spowoduje wzrost temperatury ktora szybciej osoagnie wartosc robocza. Oczywiscie w automatycznych skrzyniach biegow ta procedura jest niemozliwa stad ich czeste awarie i niezadowolenie wlascicieli.
  • Odpowiedz
@Drail: Można też oszukiwać komputer pokładowy regularnie cofając przebieg. Komputer widzi, że masz 300k nalatane, to zaczyna się sypać. To zgaśnie na światłach, to puści większy prąd i przepali żarówkę, innym razem spowoduje, że padnie centralny zamek, spali turbine czy zatrze pompe.
Jak regularnie go oszukujesz i cofasz poniżej granicznych 200k to zawsze myśli, że jest nowy i będzie sprawny non-stop. Miliony mirków w komisach już to sprawdziły, a w serwisach
  • Odpowiedz