Wpis z mikrobloga

WEK is back! Dzisiejszego wieczora po długiej, świątecznej przerwie została odbyta już piąta z siedmiu rund simracingowego pucharu Wykop Endurance Kompetyszyn, dziewiątego sezonu ligi ACLeague na platformie Assetto Corsa. Tym razem ponad 70 kierowców - z dokładnie 200 zapisanych do ligi! - walczyło na trzech serwerach na francuskiej pętli Paul Ricard.

Wyścig w grupie LMP Pro wygrał... ItsNotMe!
Wyścig w grupie GTE Pro wygrał... MrKubool!
http://simresults.net/180104-9SZ
Wyścig w grupie LMP Semipro wygrał... Spayk!
Wyścig w grupie GTE Semipro wygrał... Iso9001!
http://managerdc7.rackservice.org:50175/sessiondetails?sessionid=810
http://simresults.net/180104-8Iz
Wyścig w grupie GTE Am wygrał... Bober3k!
http://managerdc7.rackservice.org:50456/sessiondetails?sessionid=1460
Gratulacje!

Jak Wasze wrażenia?

#acleague #assettocorsa #simracing
Plupi - WEK is back! Dzisiejszego wieczora po długiej, świątecznej przerwie została o...
  • 23
  • Odpowiedz
  • 2
Na AM typowo, jak się pojedzie bez błędów to da rade wysoko. Szkoda tylko że gdzieś podczas jazdy nie zauważyłem że wybrałem na zmianę Super softy a nie softy i zamiast 6/7 miejsca cudem 8. Pozostaje niesmak po strzale w dupe na wyjściu z ostatniego zakrętu, co spowodowało spadek z 3 miejsca na 12. Przy okazji, czy jak w Semi Pro dwie osoby nie ukończyły to czy w AM dodatkowe dwie osoby
  • Odpowiedz
semi:
Q na poziomie, poz.11 w GTE. Start podobny i przebitka na poz.6 GTE za ISO9001, przez chwilę poz.5, ale na długiej prostej ISO9001 w CR7 mnie zwyczajnie minął - u mnie aero 1/3, może mogłem niżej 0/2... Długo się utrzymywałem za TOP5 nie tracąc kontaktu wzrokowego z liderem, ale niestety po kilku kółkach (~15min) zaczęły ginąć mi opony - dopadł mnie Fugazi, trochę podrapał mi lakier, ale czułem, że Beatka już
  • Odpowiedz
@Plupi: Dzięki za świetną zabawę, choć wynik niestety bardzo słaby. Na usprawiedliwienie mam to że był to mój pierwszy wyścig w lidze a w simracing bawię się od miesiąca, choć i tak udało mi się dostać do Semi. Setup wzięty chyba ze Spa i minimalnie zmieniony, więc samochód też był niezbyt optymalny, a na dodatek dużo mniejszy grip na początku, sprawiał kłopoty. Starałem się jeździć bardziej ostrożnie i nie atakować
  • Odpowiedz
@Plupi: LMP w semi nie miało nic do robienia, ale reszta stawki już miała troche roboty. Ryszard pokazał że jest trudnym torem ale wybaczającym. Dla mnie ciekawy wyścig.
Sefni - @Plupi: LMP w semi nie miało nic do robienia, ale reszta stawki już miała tro...
  • Odpowiedz
Taktyczny start z ostatniego pola zeby miec co robic w wyscigu to byl dobry pomysl. Pawl ryszard nudny jak flaki z olejem, wiec piwo wypilem w 3 lapy. Mialem chyba najnizsze vmax ze wszystkich (nawet renton w bmw mi uciekal), ale za to spokojna jazda, dbanie o opony i w zakretach moglem cisnac. Kilka calkiem fajnych walk na torze, pare pozycji zyskanych, jakies stracone.
Wyscig zakonczony z zyskiem 21 pozycji (czyli 19
  • Odpowiedz
@Plupi: preq pojechałem wcześnie przed swietami, później już tylko odswiezylem tor. Dziisaj doszła nowa kiera i jak ją już połączyłem tak pojechałem. Uciekały pedaly spod nóg, ale oprócz tego całkiem spoko. Quali pojechałem slabo, ale wyścig, pomijając kilka bledow kontaktów i przeszkadzajacyhc lmp, poszedł spoko. Ostatecznie 10 miejsce czyli plan minimum by złapać się na top 10 spełnione. Ryśka cholernie nie lubię, tak więc biorąc pod uwagę to że prawie
  • Odpowiedz
@Plupi: z perspektywy widza grupy pro bardzo współczuję Kubami (chyba taki nick), a rywalizacja między nim a ItsNotMe była bardzo ciekawa. Nie znam się za dobrze na wyścigach i prawach tam panujących, lecz zauważyłem ciekawą zależność, mianowicie jak na ostatnich kółkach panowie lecieli łeb w łeb to o pierwszym miejscu decydowało... GTE. Pierwszy dojeżdżał do jednego lub więcej z GTE, musiał zwolnić aby znaleźć lukę by ich wyprzedzić, drugi doganiał
  • Odpowiedz
@Plupi: pro:
Uh, nie lubimy się z Ryszardem. Po wielu błędach i dziwnych sytuacjach dotoczyłem się na ostatnim miejscu dublowany przez czołówkę GTE chyba dwukrotnie :) Nie było chęci, motywacji i skupienia. Nie był to dobry dzień niestety. Dla mnie najgorszy wyścig od dwóch sezonów ACL, paradoksalnie poprzedzony najlepszym preQualem we wszystkich występach. Za wszystkie ew. problemy które mogłem spowodować u innych z góry przepraszam :)
  • Odpowiedz
@Plupi: SemiPro
Przed tym wyscigiem w moim porsche został wymieniony uklad kierowniczy, dlatego nie nastawiałem sie na walkę o czołowe lokaty.
W Q nie udało się złożyć czystego okr. ze względu na ruch na torze. Ostatecznie udało się wyrwać miejsce w top 10.
Na wyscig zaryzykowałem i postanowiłem zatankować dość mocno samochód oraz założyć mediumy i tak przejechać 3/4 wyścigu.
Na starcie i T1 odziwo wszystko odbyło sie bez problemów.
  • Odpowiedz
@Plupi: Huh, pierwszy ligowy wyścig, w którym udało się przejechać T1, a nawet całe okrążenie nr1 bez większych strat! To chyba zasługa startowania w pro... ale też to chyba jedyne na czym skorzystałem, bo ewidentnie nie był to poziom dla mnie. Wprawdzie w prequalach jechało się całkiem nieźle, w Q również, ale w wyścigu albo pomieszałem coś z setupem, albo zwyczajnie w świecie słabo jechałem - ślizgałem się niemiłosiernie i
  • Odpowiedz
@mrfloyd: również dzięki, walka była przednia :) Jedynie poczatek, pierwsze parę okrążeń było jako tako emocjonujące. Reszta to była walka z trailbrakingiem i tyle... szkoda
  • Odpowiedz
@SpeeDKB: Ja nie mam żadnych zastrzeżeń. Ogólnie ciężko mi się wyprzedza, może za mało treningów, może za duże nerwy przy wyprzedzaniu. Często zblokuje koła, bądź za mocny divebomb i już wykręcić nie mogę.

Co do samych wrażeń. Wynik w prekwali dobry jak na ilość czasu jaki poświęciłem dla tego toru (pierwszy raz po nim jechałem). Do tego ustawienie zgubiłem i właściwie robiłem na nowo 30-40 minut przed wyścigiem - a
  • Odpowiedz