Wpis z mikrobloga

Wyjaśnijmy to raz na zawsze! Czy Ty Mirku, uważasz że w FIFIe istnieje momentum/handicap/regulowany poziom szczęscia (+/- ratingów) przez skrypt?

#fut #fifa #fifa18

Wybierz:

  • Tak. 83.7% (103)
  • Nie. 3.3% (4)
  • Jestem zielonką. 0.8% (1)
  • Tylko loł-skille w to wierzą, jestem haj. 12.2% (15)

Oddanych głosów: 123

  • 18
@HighKick: Już trochę lepiej gram i tak często nie przegrywam, trzymam 4-5 div. To jest 2, max 3 mój wpis na ten temat, w dodatku nie płaczę tylko ciekawi mnie co uważają wykopki :) Jak widać dałem + i -, to znacza że wierzę że skrypt działą w dwie strony, raz daje raz zabiera. Ale ty nie mogłeś się powstrzymać, musiałeś dojechać i zrobić sobie dobrze :) Czy to zazdrość? Ile
@dedyk: Za często narzekamy i przypisujemy coś handicapowi, a to tylko niefart, brak skilla, zmęczenie, rozdrażnienie itd.

Jednak EA macza paluchy od przebiegu gry po paczki itd.

Jeśli ktoś pracował w business intelligence z hurtowniami danych, wie jak niesamowite wnioski z danych się wyciąga. EA robi to samo, by przytrzymać graczy. Dokładnie wiedzą ile osób ma dość ich grzebania i przez to zrezygnowało z gry, a ile osób bardziej się wciągnęło
@dedyk: jest. Czasem wspiera mnie czasem przeciwnika a czasem nikogo wydaje sie to dość losowe ale najczęsciej występuje w meczu o awans, mistrzostwo, o wbicie kolejnej rangi i jest obecne chyba w każdym trybie gryxD
@Shatter: ze strzałami jest też związany bug asysty. Strzały mimo dobrego kierunku i tak bardzo idą blisko bramkarza albo za bramkę, bo tak mechanizm automatycznej asysty sobie "wyliczył" przypadkiem na niekorzyść. Można tego tylko ustawieniem ręcznych strzałów ominąć, ale ręczne to masakra i 2 tygodnie nauki strzelania od nowa, bo piłka leci dokładnie tam gdzie wskażesz, a nie po prostu zawsze jako tako ale w stronę bramki. Wg mnie warto w
Nie wiem, mam lekki lęk przed przestawieniem się na ręczne.