Wpis z mikrobloga

#zespolmbanku @zespolmbanku
Chciałbym Wam podziękować za najgorszą obsługę wśród banków. Mydlicie oczy, że połączenie do Was poprzez aplikację jest połączeniem zweryfikowanego użytkownika, a to gówno prawda. Jestem kilka tysięcy km od domu, muszę zmienić nr tel do autoryzacji przelewów bo straciłem swój polski telefon, a Wy mówicie że nic nie możecie zrobić. Nie mam dostępu do swojego konta i nie mogę dzięki Waszej wspaniałej obsłudze kupić biletu lotniczego. Dzięki jeszcze raz. Teraz wiem, że po powrocie do kraju swoje pierwsze kroki skieruję do Was, by zamknąć konto.
  • 5
@WOiOwnik, połączenie poprzez aplikację mobilną nie umożliwia zmiany danych i wynika to wprost ze względów bezpieczeństwa. Jeśli chcesz zrealizować dyspozycję zmiany danych będąc za granicą szybko pozostaje w Twojej sytuacji kontakt z mLinią dzwoniąc na numer 0048 42 6 300 800. Do rozmowy niezbędny będzie identyfikator oraz telekod, ale też dowód osobisty i aktywna karta debetowa / kredytowa jeśli taką u nas obecnie posiadasz. Przykro nam, że czujesz się zawiedziony w
@ZespolmBanku: Z informacji jakie otrzymałem od Waszego pracownika jasno wynikało, że jakakolwiek zmiana poprzez telefon nie jest możliwia. Pytanie teraz, czy Wasi pracownicy na infolini są niedoinformowani czy Wy teraz mi mydlicie oczy? Nie mam zamiaru po raz kolejny przebijać się przez kolejkę na waszej infolinii, gdy koszty połączenia są dość wysokie dla mnie i znowu usłyszeć - przez telefon nic nie załatwimy...
@WOiOwnik: Jeśli połączyłeś się poprzez mLinię na klik z poziomu aplikacji to niestety połączenie nie umożliwia zmiany danych takich jak numer telefonu czy adres korespondencyjny. Jeśli jednak połączyłeś się standardowo z konsultantem mLinii jako zidentyfikowany klient, wówczas powyższe dyspozycje będziesz mógł zrealizować. Dodatkowo pamiętaj, że przelew możesz zlecić z poziomu aplikacji, a zatwierdzasz go kodem PIN. Pozdrawiamy, Zespół mBanku.