Wpis z mikrobloga

@Shmit: poświęć chwilę żeby przeczytać to co zostało tutaj już napisane, wtedy może zrozumiesz o co chodzi... w skrócie, może i twoje T5 z 2001 ma te pięć cylindrów, ale T5 o którym ja mówię, z 2016 roku ma 4 cylindry. Co tutaj jest trudne do zrozumienia?
@Merk1: W T4 jest podwójna mapa silnika.... Gdy rozpędzasz auto, po rozpędzeniu do zadanej prędkości odpuść minimalnie gaz (Prędkość nie powinna wtedy spadać tylko się trzymać) Przy wciśniętym gazie ECU ustawia bogatszą mapę... po odpuszczeniu DELIKATNYM gazu ECU przełączy się na uboższą mapę ...

OPie musisz dostosować styl jazdy do tego auta...
@Szlaufman: czyli wynik pomiaru z filmiku może wynikać z tego, że koleś który to nagrywał o tym nie wiedział ( ͡° ʖ̯ ͡°)

interesujesz się tak tematem czy może pracujesz dla Volvo, że masz takie dobre info? ( ͡º ͜ʖ͡º)
@Merk1: 1. Dokładnie tak...
2. Kolega miał 2 sztuki T4 (1998 i 2001) w polifcie po zastosowaniu tego tricku spalanie spadało w mieście nawet o 3 litry na 100 km (Z 15 l/100km na 12 l/100km) na trasie T4 potrafiła schodzić nawet poniżej 8 l/100 km
@valencianista: Co do T5 tu jeż kwestie są podzielone bo jedni mówią że to działa a inni mówią że wuja prawda i dreptają gaz bez odpuszczania. Na 100 % ten patent jest w T4. Ustaw komputer na spalanie chwilowe Robisz tak że rozpędzasz się do zadanej prędkości (60 dajmy na to) po rozpędzeniu minimalnie odpuszczasz gaz (o 2-3 mm) Najpierw trzeba dostosować swój styl jazdy do tego (nauczyć się i wpoić)