Wpis z mikrobloga

Opowiem wam jak @mBank Leci w #!$%@?!!! Zamówiłem odbiór gotówki w placówce w #arkadia na 29.12. Na stronie była tylko informacja ze w wigilie pracują krócej i nic więcej, system zlecenie przyjął. DZiś dzwoni do mnie jakaś pi..a z mbank i informuje ze 29 to oni są nieczynni i żebym w innej placówce, ale ze ona nie moze zmienić i żeby przez kanał elektroniczny. no ok. i co się okazuje. Panel klienta nie daje takiej możliwości. Gadam z konsultantem na czacie a tam panienka po pewnie #europeistyka albo inne gówno, mi tłumaczy ze ona też nie może zmienić oddziału. no #!$%@?, ewidentny błąd banku a teraz nikt nie potrafi pomóc i prostej sprawy załatwić. BTW: dzwoniłem do oddziału i tam telefonów to odbierać nie potrafią. Jaki bank mi polecicie. Ostatnio lokaty przeniosłem do NeoBank oprocentowanie dobra ale mało placówek.

BTW. ci luzie co na #callcenter pracują... no #!$%@? jak ich AI kiedyś zastąpi to tylko prostytucja im zostanie, bo biedronka wszystkich nie przyjmie.
  • 8
@RR_Woda Przykro, nam z powodu opisanej sytuacji :( Rzeczywiście zgodnie z procedurą awizację możesz anulować tego samego dnia do godziny 15:00. Którą placówkę wybrałeś celem zrealizowania wypłaty? Prosimy nie używaj wulgaryzmów w stosunku do nas, gdyż nie pomogą one rozwiązać sprawy. Pozdrawiamy, Zespół mBanku.
@ZespolmBanku zanim ponowicie swoje bezczelne prośby o nie używanie wulgaryzmów, wcześniej zbadajcie aby szanować swojego klienta i jak pisze na czacie to żeby Panienka (znająca się na malowaniu paznokci) co ten czat obsługuje była w stanie załatwić prostą sprawę i zmienić miejsce odbioru gotówki. Chyba to proste zadanie dla konsultanta? Odpowiedzcie czy takie zadanie jest waszym zdaniem proste? i czy jak ktoś ma z tym problemy to może to wywołać irytacje? a
Zapewniamy Cię, że mamy pełen szacunek do klientów. I między innymi z szacunku do nich prosiliśmy byś nie używał wulgaryzmów. Zapytaliśmy o placówkę, żeby wyjaśnić opisywaną przez Ciebie sytuację. Musimy dodać, że pracownicy (niezależnie od kanału kontaktu) nie modyfikują wniosku o awizację. Pracownik w czasie interakcji z Tobą nie zajmuje się innymi czynnościami. Tutaj nie odpowiemy na pytania dotyczące kontaktu kobiety o jakim piszesz. Pamiętaj, że obowiązuje nas tajemnica bankowa. Połącz się
@ZespolmBanku - Ja was zwalniam z tajemnicy dotyczącej mojej osoby w tej sprawie.
Z ekspertem nie mogę się połączyć na czacie tylko Video albo Voice a gdy rozmawiałem to byłem w pracy i nie mogłem rozmawiać video ani Voice. Pisałem na czacie i "konsultantka" (nieporuchana #!$%@?) odmówiła pomocy i zadała abym rozmawiał z 'ekspertem' a oni na czacie w trybie tekstowym nie rozmawiają. No to po jakiego #!$%@? ten czat jest? skoro