We noticed that you had used the $13 coupon. That coupon is a mistake. We have planned to cancel your order and refund it to your paypal. Because we lose money on this phone.
After twice thinking and as a nice commercial gesture, we would like to keep your order and send it out to you next Monday or Tuesday if you agree to pay us the $13 USD. (In fact, we still do not make any profit from this phone.) The $13 covers the $7 coupon, the shipping cost and the price differnece. And you would like to get the order in 2-5 days after its shipping. A najlepsze jest to, że ja użyłem kuponu zniżkowego na 7$.
"We noticed that you had used the $7 coupon. That coupon is a mistake. We have planned to cancel your order and refund it your paypal. Because we lose money on this phone.
After twice thinking and as a nice commercial gesture, we would like to keep your order and send it out to you next Monday
@Dax13: Przypał? Człowiek czeka cały tydzień na wysyłkę towaru, a na koniec dowiaduje się, że "Sorry, ale nie mogłeś użyć tego kuponu. Dopłać hajs albo anulujemy Twoje zamówienie i c--j Ci w dupę". To jest poważne traktowanie klienta. Chcesz sprawę wyjaśnić? "We will be off duty this weekend. Come back to you next Monday." Brak słów.
@Ibuygou: Tylko dlaczego nie potrafią przyznać się, że zabrakło telefonów zamiast wciskać kit klientom? Opiszę moją sytuację:
1. Zamówiłem 2x RN4, jeden udało się w niedzielę z kuponem, drugi w poniedziałek bez kuponu 2. W pierwszym przypadku płaciłem więc koszt telefonu + koszt wysyłki - kupon. Jaką dostałem odpowiedź? Że jeśli chcę dostać telefon to mam dopłacić 13$ (kupon + koszt przesyłki). No szkoda że za przesyłkę zapłaciłem, więc chcą
@Kroos123: To w sumie mnie napisali co innego. U mnie napisali że użyłem kuponu na 13 USD, i że te 13 USD ma pokryć kupon 7 USD + wysyłkę. Telefon kupiłem za taką cenę, jaką oferowało ibuygou + kurier bez kuponu. I tym zajebistym ruchem prawdopodobnie stracą jeszcze więcej klientów. Ja im gratuluję.
@Ibuygou: W takim razie rozumiem, że ten problem dotyczy tylko danego modelu? W piątek zamówiłem xiaomi a1 z eu magazynu i specjalnie opłaciłem kuriera żeby go dostać przed świętami. Czyli mogę normalnie liczyć na zrealizowanie zamówienia?
@Nizkii: Tego nie wiedzą sami Chińczycy... @Ibuygou Pierwszy i ostatni raz kupiłem cokolwiek na tej stronie. Możesz im pogratulować znakomitego podejścia do klienta.
@Ibuygou: Szczerze mówiąc to trochę tego nie rozumiem. Co mnie interesuje, że brakło im telefonów? To jest ich sprawa, jeżeli oferują zakup, to niech zabezpieczą odpowiednią ilość produktu. W innym wypadku to jest po prostu oszustwo.
@NieRozumiemTwojegoPytania @Ibuygou ja to samo ostatni raz i jeszcze rozpowiedziałem wszystkim znajomym i rodzinie, że robią w c---a. Plus pasuje zrobić jakieś znalezisko o tym.
Dear Customer,
Thanks for your order on Ibuygou for the below phone.
[https://www.ibuygou.com/p-official-global-version-xiaomi-redmi-note-4-snapdragon-625-octa-core-2-0ghz-miui-8-4g-lte-3gb-ram-32gb-rom-8879.html](https://www.ibuygou.com/p-official-global-version-xiaomi-redmi-note-4-snapdragon-625-octa-core-2-0ghz-miui-8-4g-lte-3gb-ram-32gb-rom-8879.html)
We noticed that you had used the $13 coupon. That coupon is a mistake. We have planned to cancel your order and refund it to your paypal.
Because we lose money on this phone.
After twice thinking and as a nice commercial gesture, we would like to keep your order and send it out to you next Monday or Tuesday
if you agree to pay us the $13 USD. (In fact, we still do not make any profit from this phone.) The $13 covers the $7 coupon, the shipping cost and the price differnece.
And you would like to get the order in 2-5 days after its shipping.
A najlepsze jest to, że ja użyłem kuponu zniżkowego na 7$.
#xiaomi
"We noticed that you had used the $7 coupon. That coupon is a mistake. We have planned to cancel your order and refund it your paypal.
Because we lose money on this phone.
After twice thinking and as a nice commercial gesture, we would like to keep your order and send it out to you next Monday
@szczebrzeszynek
@szczebrzeszynek
1. Zamówiłem 2x RN4, jeden udało się w niedzielę z kuponem, drugi w poniedziałek bez kuponu
2. W pierwszym przypadku płaciłem więc koszt telefonu + koszt wysyłki - kupon. Jaką dostałem odpowiedź? Że jeśli chcę dostać telefon to mam dopłacić 13$ (kupon + koszt przesyłki). No szkoda że za przesyłkę zapłaciłem, więc chcą
U mnie napisali że użyłem kuponu na 13 USD, i że te 13 USD ma pokryć kupon 7 USD + wysyłkę.
Telefon kupiłem za taką cenę, jaką oferowało ibuygou + kurier bez kuponu.
I tym zajebistym ruchem prawdopodobnie stracą jeszcze więcej klientów. Ja im gratuluję.
@Ibuygou Pierwszy i ostatni raz kupiłem cokolwiek na tej stronie. Możesz im pogratulować znakomitego podejścia do klienta.
To jest ich sprawa, jeżeli oferują zakup, to niech zabezpieczą odpowiednią ilość produktu. W innym wypadku to jest po prostu oszustwo.
@NieRozumiemTwojegoPytania
@OLYON
@pepepanpatryk
Trudno się nie zgodzić że stracimy klientów, załoga podjęła złe decyzje. Natomiast deklarowano natychmiastowy zwrot, czy Wy dostaliście swoje $?
@Nizkii tak.
Też zwroty, czy telefon wyślą?