Wpis z mikrobloga

#aliexpress #gwarancja #banggood #gearbest #xiaomi #zakupyzchin #chinskiecuda

Gwarancja aliexpress allianz.
Przepraszam za spam tagami, ale sytuacja dosc ciekawa i mysle ze warto wiedziec jak wyglada w praktyce gwarancja na ali.

tl;dr
Zepsul sie homtom wodoodporny dual sim, w ramach gwarancji uzytkownik dostal (ponoc) noweg samsunga s4 bez zadnych akcesoriow, w dodatku po wymianie utracil gwarancje.










zrodlo: https://miuipolska.pl/forum/topic/31090-allianz-aliexpress-gwarancja/
  • 30
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@PurpleHaze to było k---a do PRZEWIDZENIA. Naprawdę, na Ali poza 60 dniami od wysyłki nie było gwarancji, nawet ci wielcy jak goldway itp często kręcili, więc wprowadzenie tej gwarancji nie mogło wnieść za wiele co widać na przykładzie.
Super, kupisz mi6, zepsuje ci się po miesiącu, dostanie galaxy s4 i nara. Dziwię się że Allianz się w to wpakował, przecież to im strasznie opinie zepsuje.
Dalej jest tak że warunków tej
  • Odpowiedz
@PaulStone: w oryginalnym poscie jest na dole link, prowadzi do zalacznika z miuipolska, niestety nie bedac zalogowanym nie mozna go sciagnac. Tu jest pastebin:
https://pastebin.com/rfwBZxdU

@Bij00u: zdziwilabys sie jak wiele osob. Z reszta jesze 1-1.5 roku temu to bylo najpopularniejsze zrodlo telefonow z chin na wypoku, zwlaszcza jak goldi mial wysylke non vat za grosze.
  • Odpowiedz
@PurpleHaze: DUZY PLUS za ten wrzut :) Rób z tego wykop i plusuje jak poj3bany nawet 3x :)
Niech dotrze to do tych co chcą kupować telefony od januszy na allegro, ktorzy piszą, że gwarancja jest realizowana w PL i wystarczy tylko złożyć zgłoszenie :)
  • Odpowiedz
@Djelon: @widmo82: panowie nie jestem autorem. Nie bede robic poki co wykopu, moge zasugerowac autorowi na miuipolska zeby to zrobil.
Podobnie nie jestem w stanie zinterpretowac umowy gwarancyjnej, ja jestem zwykly inzynier od mlotka i kowadla, zdrowy rozum to jedno, prawo, umowy, klazule itd to druga strona medalu.

Moim zdaniem warto to naglosnic i sprobowac chociaz dotrzec do jak najwiekszej ilosci osob. Moze ktos dalej sie tym zainteresuje.
  • Odpowiedz
Ja już mu o tym napisałem. Ostrzegaliśmy o tym wielokrotnie zarówno przed poprzednią forma gwarancji jak i tą, która weszła w tym roku.Niestety słabo to docierało do ludzi.
@PurpleHaze:
  • Odpowiedz
@PurpleHaze: Zaraz ktoś wyskoczy, że h-j duj Janusze nie czytajo umowy, a później placzo! C---A! Przecież to jest jakieś p-------e z poplątaniem ta wymiana. Dodatkowo, jestem prawie przekonany, że te Samsungi to jakieś refurby. #a------------o xD
  • Odpowiedz
@PurpleHaze: dlatego nie kupuję wynalazków pokroju "homtom", a jeśli już, to liczę się z tym, że gwarancja to pic na wodę bo nikt nie produkuje części zamiennych i nie ma jak naprawić. Telefony egzotycznych marek to jednorazówki niestety, stąd też kusząca cena.
  • Odpowiedz
@ssto: zlotko tu nie ma przymusu czytania, rozumienia ani tym bardziej klikania. Tak sie skopiowalo z innego forum i tak zostawilem.
Edycja wpisu na mirko to dramat, a przynajmniej jest jasno widoczne co i jak.
  • Odpowiedz
  • 1
@PurpleHaze mój drogi nie czytałem nawet, zapytałem tylko co spowodowało u ciebie nadmierne używanie funkcji "spoiler" i to niezgodnie z przeznaczeniem.
Teraz już wiem, że nie chciało ci się skasować kilku znaków.
  • Odpowiedz