Wpis z mikrobloga

11.11 kupiłem sobie #xiaomi Note 4 na #gearbest , dokładnie tego:
https://www.gearbest.com/cell-phones/pp_701790.html

numer paczki , 16 listopada nadana za pomoca #dpduk2, #priorityline i od tego czasu cisza.

Jest już 14.12 i zastanawiam się co z paką (inne z tego okresu albo odebrane, albo tracking informuje ze już są w Polsce).
Nasmarowałem do gearbest ticketa, rozmawiamy. Ostatnia wiadomość od nich to:
"Thank you for contacting Gearbest.
We would start a claim for the package with the carrier and the carrier would trace your package from their end.
We would take further action for you when we have the result.
The processing time varies and in this period we can do nothing but wait for the result.
As the claim would go on, would you mind giving the package 7-10 business days for the arrival?
Thanks for your patience and understanding in this matter.
Best Regards
Sally"

Warto czekać?
Co jak minie te 7 - 10 dni. Na Aliexpress mam wyraźny guzik do refunda. Jak tu wygląda proces odwoławczy i zwrot kasy? Ktoś miał podobny przypadek?
  • 23
  • Odpowiedz