Wpis z mikrobloga

Mirki sprzedawca odrzucił mi reklamację uszkodzonego telewizora (matryca jest uszkodzona widać po włączeniu dopiero). Reklamowałem z tytułu rekojmi a sprzedawca powołał się na to, że podpisałem sprawdzenie zawartości (nie miałem czasu podłączać go do sieci więc nie wiedziałem, że matryca jest walnięta bo bez włączenia wady nie widać). Powołałem się na rekojmie w reklamacji, ktoś poradzi co zrobić ? Podobno gnoje nie pierwszy raz mają taką sprawę bo dzwoniłem do rzecznika konsumenta w warszawie i to nie pierwszy problem z tym sklepem. Co ciekawe uzyskałem od sklepu w rozmowie z konsultantem informacje, że nie sprawdzaja telewizorów przed wysłaniem czy są sprawne, czy mogę tą informację wykorzystać w jakiś sposób ? Bo cwaniaki nie sprawdzają telewizorów a na piśmie o sprawdzeniu zawartości piszą, że jest nieuszkodzony z jakiej racji jeśli go nie sprawdzają to nie mogą tak pisać bo przecież mogła powstać wada produkcyjna czy cokolwiek w transporcie między producentem a sklepem. #reklamacja #rekojmia #rtvpixelagd #tv #telewizor
  • 7
@booYa_CTD: Pocztex dostarczał
w hasztagu napisałem RTVPIXELAGD.

telewizor w ogóle przyjechał bez jakiejkolwiek ochrony matrycy aby sama folia na nim była i na górze i na dole styropian samej matrycy nic nie chroniło a opakowanie z pilotem latało po kartonie i prawdopodobnie obijało matryce
@wojtek10611:
Mozesz byc troche w dupie przez to że kurier to rozwoził, głównie twoja wina bo nie sprawdziłeś towaru przed podpisaniem, jedynie mogę ci to wrzucić, może ci coś pomoże:

USTAWA
z dnia 15 listopada 1984 r
Prawo przewozowe:

Art. 74.

1. Jeżeli przed wydaniem przesyłki okaże się, że doznała ona ubytku lub uszkodzenia,

przewoźnik ustala niezwłocznie protokolarnie stan przesyłki oraz okoliczno-

ści powstania szkody. Przewoźnik wykonuje te czynności także na