Wpis z mikrobloga

Mirki. Moje konto na działalność w #bzwbk jest aktywne, przelewy przychodzą, mogę się zalogować w BZWBK24. Natomiast, niestety, nie jestem w stanie wykonać żadnego przelewu na inne konto (nawet na to w BZWBK). Okazuje się - od 11:00 rozawialem na infolinii, potem 16:00-18:00 byłem w oddziale banku - że jednej umowy nie mam podpisanej i przez to nie jestem w stanie dysponować pieniędzmi na moim koncie.

Co robić, jak podejść do tematu? Dla nich procedura to jest:
- jutro wpadam znowu do banku,
- oni szukają tej umowy od kogoś kto przyjął wniosek o moje konto,
- drukują
- ja podpisuję
- wysyłają do centrali
- centrala akceptuje

ale... no #!$%@?, ile to może zająć? Za 4 dni muszę opłacić czynsz i rachunki, dopiero co zacząłem nową pracę i się przeprowadziłem. Jak zmusić ich do oddania mi moich pieniędzy do dyspozycji...?

#banki #pomocy #prawo
  • 7
@MichaelT128: tylko pytanie co jeśli oficjalnie konto nie należy do mnie (bo nie ma podpisanej jednej z umów)? To jest w ogóle #!$%@?, że taka sytuacja ma miejsce (aktywne konto, dostępne przychodzące przelewy i aktywny dostęp do konta, ale nieaktywne operacje bo konto nie jest sfinalizowane)
@Zespol_BZWBK: sprawa zostala wyjaśniona. Zajęło to ponad 24h, ale finalnie się udało. W oddziale byłem zmuszony poprosić o Dyrektora oddziału, przełożonego przydzielonego mi konsultanta - i dopiero wtedy udało się to załatwić (po 3h bycia "stacjonarnie" w Waszym oddziale). Dzień wcześniej spędziłem 2h u Was na oddziale + z dwie godziny łącznie na rozmowach telefonicznych z Waszymi ludźmi.