Wpis z mikrobloga

#hearthstone
Mirki bawimy się jakie karty będą grywalne, jakie nie, jaka będzie meta itd.?
Wszystkie karty: https://disguisedtoast.com/articles/296-visual-guide-of-all-cards-from-kobolds-and-catacombs

Poniżej moje przewidywania co będzie grane:

Druid
* Barksin - 1 +3 armor, +3 atak
* Greedy Spirit - 3/3/1 agonia: pusty kryształ
* Astra Tiger - 4/3/5 - agonia: wraca do talii
* Legenda, będzie grana, broń raczej nie - Kun daje to samo i ciało 7/7, działa od razu, nie trzeba niszczyć broni

Hunter
Podtrzymuje swoją opinię, że nowy archetyp no minion będzie tier 3 deckiem i będzie grywalny
Poza tym dobre karty to
* broń 1/1/3
* Flanking Strike - 4, 3 dmg, wilk 3/3
* legenda będzie grana, broń będzie nową Lyrą xD

Mage
Wszystkie nowe karty podchodzą pod nowy archetyp, ciężko mi powiedzieć czy będzie on grywalny, raczej nie
* Shifting Scroll i nowy elemental, wspierają exodia mage, wiec jak najbardziej grywalne
* explosives runes, świetny na arenę
* Legenda to nic spektakularnego, tak samo jak broń, mag radzi sobie z dociąganiem kart

Paladyn
Jeśli archetyp z Silver Hand Recruiters wypali to Crystal Lion (6/5/5) będzie mega kartą;
* Legenda cierpi na ten sam problem co Galvadon, bardzo łatwo ją zneutralizować; broń jest mega mocna, liczę na buffladina, bo lubiłem ten deck

Priest
Nie ma drugiej tak #!$%@? klasy.
* smoczek 4/3/3 który zadaje 3 dmg na boardzie to chyba najmocniejsza karta w grze, biorą pod uwagę, że to rare
* Gilded Gargoyle 3/2/2 Agonia: pusty kryształ, daje dobre tempo
* oba epiki są mega #!$%@?
* Twilight's Call i Spellstone to świetne wzmocnienie bardzo mocnych decków resurect Priest i Big Priest
* Legenda to nowy Millhouse, który IMO może być grany w tym dodatku dzięki mechanice recruit, broń też pasuje do obecnych decków, więc będzie grana, ale nie jest jakaś OP

Rogue
Również bardzo wzmocniona klasa.
Świetna legendarna broń, użyteczna legenda.
Oba sekrety jak najbardziej grywalne, tak samo jak Spellstone. Bardzo fajny epik Faldorei Strider (4/4/4), który za darmo daje nam pajączki 4/4. Commony też niezłe, dające dobre tempo.
* Kobold Illusionist to taki nowy Barnes, którego można jednak lepiej kontrolować (w takim Priescie byłby mega mocny)

Szaman
Nie wiem, nie znam się, nie lubię. Ale wiadomo broń to kupa, legenda bardzo mocna.

Warlock
* Dark Pact (1 mana, niszczysz swojego miniona, leczy za 8), to must have w zoo
* Kobold Librarian 1/2/1 ciągnie kartę, zadaje nam 2 dmg, to bardzo dobry 1-drop
* Cataclysm, to mega op karta
* także oba taunty są bardzo mocne
* Legenda śmiechu warta, broń chyba tylko w Wildzie, chociaż może illidan będzie grany w końcu :)

Warrior
* commony bardzo, bardzo złe
* reckless furry i Drywisher Armorer mają fajna synergię, mocne karty, działają też bez siebie
* broń epicka, lepsza od legendarnej, Legenda to gorszy Yszarajaj
  • 10
@marcelus: jako semi-ekspert od Warlocka się wypowiem.

Kobold Librarian 1/2/1 ciągnie kartę, zadaje nam 2 dmg, to bardzo dobry 1-drop

Tu się zgadzam. Jeden z najlepszych, jeśli nie najlepszy 1drop w grze.

Dark Pact (1 mana, niszczysz swojego miniona, leczy za 8), to must have w zoo

Mocna karta, ale na pewno nie do zoo. Zoo nie potrzebuje heala, a jesli chcesz rozbić jajko to w zoo lepiej sprawdzają się inne
@PAT0S: no wiem, bo jakbym napisał - to my side to kupa, albo legenda druida ssie paue, to miałbym parę plusów i kilka komentarzy, a tak to tl;dr
@qbuteq: bo to dobre kombo, i minion 5/5 za 1 many?
@leedss: a czy niezidentyfikowana karta nie jest rozbita na dwie karty: 5mana - 5 armor, i potem 5 mana za dobry efekt (ale też względnie, bo broń 5/2 za 5
@marcelus:

Z większością się zgadzam, więc napiszę tylko, których kart bym tu nie umieścił, a których mi brakuje:

Druid
Nie zgadzam się:
Astra Tiger - wolne, słabe statystyki, nic nie wnoszący deathrattle. Pograć może chyba tylko w mill Druidzie na wildzie.

Brakuje mi:
Lesser Jasper Spellstone - removal dla Druida? Poproszę. Elastyczna karta, powinna znaleźć miejsce.

Mage
Brakuje mi:
Dragon's Fury - wcale nie potrzeba nowego archetypu do tej karty. Control
@pauleta19: Astra Tiger w moim odczuciu ma działać głównie jako nieskończony zasób do recruit, do którego karty Druid ma akurat niezłe
Spellstone - 6 dmg po spełnieniu dość wymagających warunków, mając rękę na karcie? Jakoś tego nie widzę
Dragon's Fury - dla mnie trochę za bardzo nieprzewidywalne, mag ma trochę tanich spelli, a tu byś oczekiwał co najmniej 3dmg
Call to Arms - w sumie racja, przy dobrze zbudowanym decku
Gilded
@marcelus: co do broni legendarnej dla warriora to zgadzam się z kiblerem. Ta broń jest obrzydliwie OP. Ma tempo, value (średnio wyjdzie jakoś 15-30 many oszczędności), 9 dmg do dyspozycji i jeszcze kosztuje 8 many. Quest Warrior ma przez nią dużego boosta.
Moja opinia, ktore karty beda grywalne, dlaczego będą grane opisywac mi sie nie chce, ale moge wymienić ( ͡° ͜ʖ ͡°)

DRUID
-Broń druida
-Branching paths

HUNTER
-flanking strike
- spellstone huntera
-broń huntera jak powstanie na niej deck.

MAGE
-Spellstone maga
-Sekret maga
-leyline manipulator

PALADYN
-Call to arms
-level up
-Broń legendarna
-legenda lynessa

KAPŁAN
-Duskbreaker
-spellstone choć tu sie wacham
-być może temporus

ROGUE
-legendarna