Wpis z mikrobloga

Hej mirki, mam pytanie odnośnie reklamacji na Gearbest.

10.11 kupiłem telefon Meiigoo S8 w dobrej cebuli za ~50% ceny. Telefon dotarł do mnie w zeszły piątek (DPDUK1 gdyby ktoś był zainteresowany).
Niestety po rozpakowaniu i używaniu 2 dni stwierdziłem, że ma zepsuty digitizer. W poniedziałek napisałem maila na support@gearbest.com z opisem problemu i odpowiednim filmikiem. Chcieli dłuższy filmik więc wysłałem. Chcieli żebym wszedł w recovery i zresetował telefon, więc wysłałem filmik, że nie da się zrobić resetu z poziomu recovery. Zaproponowali że mogę odesłać i dostać refund lub wymianę, albo zapłacić 70$ i dostać drugi telefon bez odsyłania tego zepsutego, albo dostać 20$ na portfel gearbest i zatrzymać ten uszkodzony. Oczywiście wybrałem odesłanie i wymianę na nowy żeby nie tracić cebuli. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

I tutaj pojawia się moje pytanie. Otóż, wystawili mi RMA z 'After-Sales Type: Compensation'. Czy to jest normalne? Bo gdzieś wyczytałem, że 'compensation' oznacza te ich śmieszne punkty.

Czy mogę zaakceptować takie RMA i spokojnie odesłać telefon, czy kłócić się dalej i w ostateczności otwierać spór na PayPal?

#gearbest
Pobierz typowyRobak - Hej mirki, mam pytanie odnośnie reklamacji na Gearbest.

10.11 kupiłe...
źródło: comment_p4ud6JuDiVCZTdhXfvGnx3hsFXr5nmrI.jpg