Wpis z mikrobloga

Co w takiej sytuacji na #allegro kiedy sklep twierdzi, że wysłał już do mnie dwa razy przedmiot pocztą polską i dwa razy dostał zwrot? Wysłał mi jakiś screen gdzie adres się zgadza, ale nie dostałam ani jednego awizo. W sporze czy tam dyskusji, napisałam, że chyba trzeba reklamację na pocztę polską złozyc i tak się skończyła. Przesyłka była rejestrowana i zdążyłam zobaczyć jeden tracking i faktycznie był zwrot. Dodam że z początku myślałam że wysłali na zły adres bo podałam źle ale wyjaśniłam przez telefon. Czego powinnam oczekiwac?
  • 10
Ty ściągaj kasę od nich , a oni powinni ściągać kasę od poczty. Ty nawet nie możesz złożyć reklamacji , chyba ze dostaniesz na piśmie od nich ze jako nadawca zrzekają się prawa do reklamacji. Dlatego najlepiej Cisnąć sklep i niech on załatwia reklamacje na poczcie
@Wampirok trochę to jest dziwne że inne rzeczy dochodzą, nawet tego samego dnia zamówiłam na allegro jeszcze 2 inne rzeczy, też podając błędny adres z początku ;P no i chciałabym dostać rzecz którą kupiłam ale co jak trzeci raz nie dotrze? Nie wiem, piszą niewyraźnie czy coś. Listonosz przychodzi na pewno bo dostaje miliony spamu od komornika który szuka kogoś kto tu kiedyś mieszkał :P
@Kynareth mi się ostatnio wróciła orzesylka z winy poczty, że niby klient się wyprowadził (jakim #!$%@? cudem?) I kolejna przesyłka poszła z mojej kieszeni, trudno. Jeśli Twój adres jest ok (nie wiem, nie pomyliłaś się ani nic, chodzi tu o dane allegro) to cisnij o odstąpienie od umowy i tyle
@caos mi kiedyś kurier in postu raz próbował doreczyc kosteczki dla piesków i zwrócił, to mi po prostu drugi raz wysłali bez marudzenia, ale za drugim razem dotarło. Adres właśnie podałam zły ale zadzwoniłam wtedy z rana do wszystkich trzech sklepów XD i podałam dobry. W tym sporze sklep wysłał jakiegoś screena gdzie był mój adres prawidłowy, wiec przynajmniej za drugim razem wysłali raczej na dobry, ale nie mam pewności, ten screen
Pisze ponieważ mam identyczny problem , tez paczka dostała zwrot pomimo ze nawet nie było próby dołączenia , koniec końców napisałem reklamacje a książkę zamówiona odebrałem osobiście , po miesiącu dostałem e-mail ze reklamacja nie przyjęta bo nie mam prawa tylko nadawca chyba ze się zrzekanie a nie zalaczylem takiego oświadczenia (,) nawet byłem pogadać w tej sprawie na poczcie ale tylko kobitki kiwały głowami. Kasę możesz próbować
@Kynareth: rzadko, ale się zdarza. Sprzedaję na allegro, klient ze 2 lata temu też nie dostał ani awizo ani ponownego awizo. Ponieważ czasem sprawdzam na trackingu, czy i kiedy przesyłki docierają, to widząc, że leży na poczcie już 10 dni napisałem do kupującego maila, że polecony nr ....... czeka w placówce pocztowej przy ul..... .
Niestety, trafiło na kupujacego rzadko czytającego maila i odczytał nie w czasie, przesyłka wróciła do mnie.
@Kynareth: a screen, który dostałaś daje nadzieję, że korzysta z systemu e-nadawca Poczty Polskiej, więc etykiety drukuje a nie wypisuje ręcznie. Na moje wyczucie wina UP/listonosza a nie nadawcy.
U mnie w rejonie brakuje chyba z 10 listonoszy na 20-kilka etatów. Jak któryś zachoruje, to rejon jest obchodzony raz w tygodniu. Warszawa, w miarę gęsta zabudowa.
@Wampirok jak wyżej, kiedyś się z inpostem kopałam bo wg mnie, kurier sobie raz zadzwonił i dał paczkę do zwrotu, i chciałam złożyć skargę jakąś ale jedyna droga to była reklamacja której mi nie mogli przyjąć bo nie ja płaciłam. Ale mi nie chodzilo o parę zł tylko jakosc usługi. Nawiasem śmiesznie w mailach odbijali piłeczkę, wyszukiwali sobie coraz więcej punktów regulaminu itd byle by się tylko wybronic, byle tylko nie przyznać
@uhu8 za pierwszym razem nawet miałam tracking, ale nie przyszło ani jedno awizo, więc złożyłam, że w wyniku mojej pomyłki przy zamawianiu,wysłali na zły adres :/
@Kynareth: jak masz nr poleconego i na trackinugu status żę jest na Twojej poczcie, warto zadzwonić i zapytać gdzie awizo, gdzie przesyłka. Nb, nie potrzebujesz awizo jeśli dane z dokumentu się zgadzają.