Wpis z mikrobloga

@tomala92: wilgoć skądś musi się brać: a) nieszczelna nagrzewnica b) woda dostaje się do środka przez elementy konstrukcyjne auta uszczelki, pęknięcia na zgrzewach blach itp. c) nieszczelne podszybie d) zasyfiony filtr kabinowy e) ustawiony obieg wewnętrzny (lub zacięty silniczek w tej pozycji). Powodzenia.

Komentarze o pochłaniaczach wilgoci sobie daruj, poszukaj przyczyny problemu.
  • Odpowiedz
  • 0
@zbyszek_kieliszek
Ok dzięki, pójdę za twoimi radami.

Mam też lekkie pęknięcie na szybie czołowej, lekkie pęknięcie od kamienia,może być tak, że to jest przyczyną ?
Podszybie niedawno przymocowane , bo musiałem je rozebrać aby się dostać do MacPhersona.
Filtr kabinowy odpada - jest nowy.
Problem z obiegiem w sumie może być, musiałbym to sprawdzić, bo w Megane 2 była wada silniczków od zamykania/ otwierania obiegu.
  • Odpowiedz
@tomala92: to nie przez pęknięcie na szybie od kamienia. Raczej ten silniczek kiedyś też tak miałem ale w cytrynie C4. Parowało od środka jak Postal na słońcu glownie a w mrozy zamarzała szyba od środka. Poprostu nie było dostępu świeżego powietrza do wnętrza auta.
  • Odpowiedz