Wpis z mikrobloga

via Android
  • 9
@Papilon Dzisiaj fajna nicka. Doslownie ani 1 pociąg nie przejechal z powodu zamknięcia. Nirmalnie co 15 minut w tory wajchy przestawiac potem w ksiazce wpisywac co jechalo skad cdokad i o ktorej. Kasa srednia bo 2100 a odpowiedzialnosc wielka. Jedyny plus to spokoj jak nic nie jedzie i system pracy 12h no i bycie samemu na nastawni :D Sa przyjecia pomysl tylk jak mowie kasa suaba
  • Odpowiedz
via Android
  • 4
@hassassin Nastawia drogie przebiegu czyli latasz z kluczami do rozjazdow ( takie cos co steruje czy pociag skreci w lewo czy w prawo) ukladasz dobrze bo jak źle to pociag sie wykolei. No i zapisujesz pociag. Potem wychodzisz ukladasz droge pod kooejny i tak jezdza sobie pociagi przez caly dzien i noc po twoich ścieżkach. Dawniej nie bylo biurokracji i była w---a. Teraz jest tylko biurokracka xad
  • Odpowiedz
@toxarz: nie ma jakiegoś systemu zabezpieczającego, sprawdzającego, czy popełnisz błąd? W kolei nic już mnie nie zaskoczy, zwłaszcza odkąd dowiedziałem się o 'klikaczach'. Nastawnie od zawsze robiły na mnie ogromne wrażenie, a sama kolej ma w sobie coś magicznego.
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@Papilon Jesli jade na semafor tak. Unsiebie mam "komputer" Zazulaka czyli taka skrzynie gdzie wkladam klucze od rozjazdu. Jesli rozjazd kieruje w lewo to mam klucx minus jak w prawo to klucz w plus od danego rozjazdu np 226.
I jesli cjce jechać z toru 456 to misze miec 225 w minusie 226 plus itd inaczej nie podam semafora. Wiec to trzyma bezpieczeństwo. Jednak manewry u mnie sa bez utwierdzenia czyli
  • Odpowiedz