Wpis z mikrobloga

@jules_fae_poland: model spoko, animacja prosta ale w miare płynna (tylko za szybko hamuje reka przy rzucie, polecam filmy refki), rigu nie widać duzo ale na pewno poprawny

TYLKO #!$%@? TE TEKSTURY
GOTHIC v0.5
  • Odpowiedz
@Naxster: a no rozciągnąłem jakąś ręcznie malowaną texture drewna bo warunkiem oddania jest scena z "enviroment" normalnie dał bym na białym tle bo nie o to tutaj chodziło. Przy wyrzucie jest temat ze zwolnieniem butelki z "link constrain" - co w ogóle zrąbało jakoś timing, 2 różne key'e były odpowiedzialne widzę ten błąd ale oddaje w takiej wersji ;)

W załączniku rigging. Gdzieś właśnie w tagu czytałem że jest potrzeba
j.....d - @Naxster: a no rozciągnąłem jakąś ręcznie malowaną texture drewna bo warunk...

źródło: comment_sl5eTwxXdbxcCWoiv2p4NFHGCs302lRd.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@jules_fae_poland: tylko ze tutaj masz chyba kompletnie zły szkielet, chyba z 6 kości na kręgosłupie

co do riggera to nie wiem jak jest na rynku. W gamedevie chyba to najczęściej robi animator, chyba, ze firma duża. Do vfxów nie znam się, ale też tam to są bardziej skomplikwoane riggi
  • Odpowiedz
@Naxster: są 3 na kręgosłup, jedna na szyję i jedna na głowę - długa i cienka, niska postać ;) Miliony teori i opini a praktyka wygląda tak że znajomy dostaje pracę po roku w collegu w najlepszej z 3 firm od cgi w mieście (animacje bhp, reklama, archiviz, troche vfx) z portfolio gorszym niż Gothic v0.5.
Będę szczęśliwy jak mi kiedyś zapłacą za siedzenie w maksie czy innym sofcie, zamiast
  • Odpowiedz
@jules_fae_poland: trochę spaprałeś łuki, no i te zawieszenie prawej ręki (przybity IK) to niezwykle widoczny.
I taki szybki tip: mrugamy jak wykonujemy duży ruch oczami. W Twoim przypadku mrugnięcie (3x za szybkie) jest w złym miejscu :-)
Keep it going!
  • Odpowiedz