Aktywne Wpisy
docent1995 +26
poważnie jest aż tylu naiwnych frajerów? XD
to jest naprawdę straszne, że ten naród jest tak tępy.
#famemma
to jest naprawdę straszne, że ten naród jest tak tępy.
#famemma
matthewonthego +98
Skopiuj link
Skopiuj linkWykop.pl
Kupiłam auto które miało fabrycznie krzywą felgę a w ASO odbył się czeski film. Będzie szczegółowy wpis.
Jest! Udało się!
Wymienili mi felgę w ramach gwarancji. Wszystko trwało od 8 rano do 17 z masą perypetii!!!
Przez ten czas byłam zapewniania że przecież felga jest prosta, że 3 godziny robili testy, że jeździli nawet kierownicy i wszystko gra.
Zaczęłam się już czuć jak ktoś chory psychicznie więc koniec żartów - zadzwoniłam po @putinn który pomaga przy zakupie samochodów używanych a wulkanizacja to jego drugie imię XD i gdyby nie on to jeździłabym dalej nowym (!!) samochodem na krzywej feldze...
Mega Ci dziękuję za postawienie ich (kierowników) do pionu i za to, że pokazałeś zawodowym mechanikom (sic) jak się sprawdza felgi.
Z tego co rozmawialiśmy to @putinn ma opisać całą sytuację (która bardziej przypomina czeski film) jak dojedzie z Katowic do swojego miasta. Bo mnie przy wszystkim nie było in się słabo na tym znam a historia powinna pójść w eter.
Jeśli znacie kogoś kto kupił suzuki vitarę w mm cars katowice - uwaga, moja krzywa felga została przekręcona do jednego z samochodów na odbiór. Nie mieli nowej więc dali mi cudzą.
Jeśli ktoś chce być zawołany do pełnej historii (za onkologa nie zwracam, kawy też nie pijcje bo ciśnienie podniesie) to zostawcie plusa, użyje pierwszy raz mirkolisty.
#samochody #afera #motoryzacja #januszebiznesu #oszukujo
Komentarz usunięty przez autora
@putinn: Jak ja lubię czytać specjalistów, którzy znają się na tym, o czym mówią. Respect za całą akcję, Mireczku!
@InspektorDupa to może macie rację, chyba napiszę do centrali opisując po prostu sprawę. To wszystko po prostu można było załatwić inaczej. Zaczęło się od przerzucania się mną między dwoma salonami. Ogólnie od początku miałam poczucie Bycia wrzodem. Ale mam przeczucie że w większości miejsc tak się dzieje.
Proponuję opisać całość sytuacji po angielsku i wysłać DO CENTRALI SUZUKI.
Z polskimi importerami i salonami często nie ma o czym dyskutować w takich kwestiach. Wiem z autopsji.
Za to e-mail do siedziby z pełnym opisem sytuacji i maksimum dowodów oraz linkami do np. mediów społecznościowych, gdzie wymieniliście salon z nazwy
Powiem tak, wibrowało przy 80-90 jak cholera. Przy innych prędkościach ledwo.
Oni twierdzili że auto prowadzi się cudownie i idealnie.
Pytanie czy kłamali czy serio tak myślą.