Wpis z mikrobloga

W celu ułatwienia hotlapowania od teraz zostało wyłączone zużycie opon i paliwa oraz zniszczenia na serwerach preq

Jutro uruchomimy 3 serwer otwarty do testowania gdzie zużycia będą włączone.

#acleague
  • 24
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@ACLeague: Mnie się ten pomysł bardzo podoba - strasznie duzo czasu zajmuje okrążenie wyjazdowe co zniechęca do hotlapowania. @Tarec przecież zuzycie opon i paliwa bez problemu mozesz sobie wyliczyc na serwerze testowym
  • Odpowiedz
  • 1
@Manux Czemu zniechęca? Koszt błędu jest większy, ale taki sam dla wszystkich, więc jadąc dobrze masz więcej szans na wykazanie się. Ryzyko jest elementem frajdy we współzawodnictwie.

Na Nordschliefe też ludzie mieli problem, bo po 8 minutach wyjazdowego opony starczały na okrążenie-dwa, ale wtedy zmniejszono po prostu liczbę wymaganych okrążeń. A tutaj wylaliśmy dziecko z kąpielą.

A o serwerze testowym faktycznie nie doczytałem, choć dla mnie to właśnie kręcenie kółek jedynie
  • Odpowiedz
Na Nordschliefe też ludzie mieli problem, bo po 8 minutach wyjazdowego opony starczały na okrążenie-dwa


@Tarec: żałuje że wtedy nie wprowadzono zerowego zużycia ;), nawet nie szło się solidnie w norda wjeździć bo opony po pierwszym pomiarowym już były nadjechane...
  • Odpowiedz
@Tarec: Akceptuję Twoje zdanie. Uważam jednak że za błędy będziemy płacić podczas wyścigu a celem hotlapa jest wykręcenie najlepszego czasu na jaki pozwala Ci Twój skill i setup wozu i w tym wypadku wyłączenie zużycia paliwa i opon pomaga.
  • Odpowiedz