Wpis z mikrobloga

@Kry00 u mnie to samo, nie polowałem na żaden dodatkowy cashback a wieczorem przeczytałem że nie będą uznawane reklamacje. Mam nadzieję że zwykłe transakcje uznają. Zresztą, od jakiegoś czasu muszę ręcznie zgłaszać transakcje z aplikacji.
@pawel_bo: ale regulamin był do zwiększonego caszbaku więc nie uznwanie reklamacji tyczy się raczej tej promocji a nie stałego 10% zwrotu ? Tak to rozumiem

btw, 4 tranzakcje i żądnej nie mam :P
U mnie też nic a było kilka transakcji, mam nadzieję że dopiszą z opóźnieniem ze względu na natłok, nie brałem też udziału w promocjach, więc jak nie naliczą standardowego 10% to bedzie kpina i sie pożegnamy
@pawel_bo
@Hatam
@dziabonq
Z tego co na szybko sprawdziłem, to jeśli nie nalicza się zwroty, to bardziej opłaca się anulować zakupy z 11.11 i kupic je na nowo (w większości przypadków ceny wzrosły niewiele lub są takie same, a część jest wręcz tańsza).
@pawel_bo ja przeliczyłem i w najgorszym wypadku wyjdę na niewielki plus, a powinno być dużo lepiej :)
więc czekam do jutra rana i jak zwroty się nie nalicza to będzie u mnie masowe anulowanie.
@pawel_bo do tej pory zawsze naliczało mi poprawnie z aplikacji. Kiedyś miałem z tym problem ale zainstalowałem program "better open with" czy coś takiego. Zawsze mnie pyta co otworzyc po przejściu z planet plus.