Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Drobna ankieta - jestem w związku na odległość i zawsze to ja jeżdżę do niebieskiego. On był u mnie z 3 razy, ja jeżdżę 2 razy w miesiącu ale dla mnie to za mało.
1.Poprosiłam go o dodatkowe spotkanie w ten weekend, ale żeby on przyjechał bo specjalnie inne dni wolne układałam pod niego... Odmówił bo już 3 imprezy przeze mnie ominął i chciał iść na jakąś w ten weekend... Zupełnie jakby mnie nic nie omijało. Studiuję i pracuję więc takie spotkania to dla w mnie dużo... Mam prawo być zła, że tylko ja jeżdżę? Już mu to mówiłam, bo ostatnio miał przyjechać, ale przed tym dniem nic nie wspominał. Potem wysłał mi zdjęcia jak się pakuje i.... Że jedzie na wycieczkę z rodzicami a o mnie zapomniał!!!
2.Wiaże się to dla mnie z dużym wydatkiem bo podróż +wyjścia + żarcie. Ostatnio mu to powiedziałam i postanowił opłacić mi bilety... Po czym okazało się że tylko w jedną stronę, które były dużo tańsze, a jedzenie i powrót za 4 więcej niż przyjazd musiałam opłacić sama. Dodam, że on ma lepszą sytuację finansową a jak przyjeżdża to ja płacę za jedzenie i wyjścia...
Jak mogę go przekonać do swojej racji? Rozmowy NIC nie dają, on obiecuje zmiany a potem zapomina je realizować i w moment wraca do przyzwyczajeń. Przestać przyjeżdżać i mówić, że coś mi wypadło i potem przypomnieć, że on tak zrobił? Na Boga, 4 dni w miesiącu to nie jest dużo, nawet jeśli chce żeby było to 6 dni... Powinien spędzać ze mną więcej czasu jeśli ten związek jest poważny...

Jak rozegrać coś takiego żebym nie wyszła na zafochaną pindę? #zwiazki #ankieta #niebieskiepaski #rozowepaski #logikarozowychpaskow #logikaniebieskichpaskow

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: kwasnydeszcz
  • 56
  • Odpowiedz