Wpis z mikrobloga

Dzisiaj dłubałem sobie teksturkę barierek, które zajdą się na rampie w pitboxach Toru Kielce, który przygotowujemy z mirkami do gry #assettocorsa.

Poniżej gotowa tekstura z maską alpha dla przezroczystości:

https://cdn.discordapp.com/attachments/331147304822243340/376028347848851476/barierka_rampa.jpg

A tutaj tekstura zbiorcza całej rampy, czyli betonowy szkielet, wydeptana trawa, na której stać będą widzowie i członkowie zespołów wyścigowych oraz wspomniane wcześniej metalowe barierki.

https://cdn.discordapp.com/attachments/331147304822243340/376033298360565760/unknown.png

Przy okazji chciałem się pochwalić, że do naszego zespołu dołączył @XiriX znany szerzej jako Szymik, autor jednego z najlepszych moderskich torów do tego symulatora, czyli Toru Poznań!

Zapraszam do obserwowania naszego tagu #aclmodteam, gdzie wrzucamy postępy prac i kulisy powstawania modu do gry #assettocorsa Tor Kielce.

#simracing #mody #gamedev #grafikakomputerowa
RealAKP - Dzisiaj dłubałem sobie teksturkę barierek, które zajdą się na rampie w pitb...

źródło: comment_AwQythnP1wK90WKsm4dchU5i4L6eYnAC.jpg

Pobierz
  • 10
@Helsantonio_Montes: rysuje teksturki w Photoshop CC 19, a 3D składam sobie w Maxie.

@Hammerr: 3Ds MAX, blenera nie potrafię niestety ogarnąć. Próbowałem kilka razy ale nie podchodzi mi, podobnie miałem z zBrushem, nie potrafiłem najprostszych rzeczy tam zrobić. Nie wiem, to chyba kwestia wieloletniego posługiwania się MAXem, tam jakoś inaczej wszystko jest. i bardzo trudno mi jest się przestawić.
@RealAKP: Ja właśnie umiem into Blender. Ale ostatnio zastanawiam się nad przejściem do 3Ds Max, już coś tam próbowałem. I mniej więcej pasuje mi to. Jednak z drugiej strony muszę trywialnych rzeczy szukać w interfejsie. No i ogólnie słyszałem wiele opinii. Tylko 3Ds Max, bo poważne firmy... Blendera nikt nie używa bo jest darmowy No w Blenderze nie zrobisz tego i tamtego, i CI/CD, skrypty No i teraz sam nie wiem
@Hammerr: nie podpowiem Ci nic, bo nie mam porównania, z tego co ludzie czarują w Blenderze to nie wynika, żeby był mocno ograniczony, mało tego, podczas pracy nad torem okazał się pod wieloma względami bardziej elastyczny i przydatny od MAXa. A tak w ogóle, to z 3Ds też korzystam głównie hobbystycznie w raczej wąskim zakresie, tyle że od wielu lat, jeszcze zanim pojawił się Blender. Gdybym dopiero zaczynał zabawę z 3D
@NoMoRe tak, mesh miał niżej wtopić się w podłoże ale ostatecznie jednak okazało się że meshe stykają się zewnętrznymi krawędziami więc będę musiał poprawić takie rzeczy. W ogóle poprawek jest tyle, że sobie nawet nie wyobrażasz.