Aktywne Wpisy
Pust3lnick +1
Cześć. Jako że od ponad 10 lat mam prawo jazdy B i zawsze chciałem spróbować swoich sił na motocyklu postanowiłem zakupić sobie 125 żeby spełnić wreszcie swoje małe marzenie. Jest tylko jeden problem - na żadnym motorze nigdy nie jeździłem, wiem tylko jak się tym jeździ w teorii z internetu, ale praktycznie nie mam ani minuty doświadczenia, a gdybym tą 125 zakupił, to miałbym ponad 40 km drogi powrotnej do pokonania nim
Tak wygląda depresja
https://www.wykop.pl/link/3998511/nowy-lek-na-miazdzyce-rozpuszcza-tluszcz-w-tetnicach/
Nowy lek na raka piersi i cukrzycę będący w fazie eksperymentów klinicznych "rozpuszcza" cholesterol i lipidy wewnątrz tętnic. Naukowcy z Uniwersytetu w Aberdeen w badaniach ma myszach wykazali, że nawet pojedyncza dawka leku (Trodusquemine) całkowicie odwróciła efekty arteriosklerozy.
Naukowcy z Universytetu of Aberdeen, w testach na myszach wykazali, że tylko pojedyncza dawka leku (Trodusquemine) całkowicie powoduje odwrócenie skutków choroby, która powoduje wiele problemów z sercem.
Miażdżyca polega na gromadzeniu się tłuszczu wewnątrz tętnic.
Z biegiem czasu ten tłuszczowy materiał może się powiększyć, aż tętnice staną się tak wąskie, że przepływ krwi zostanie zablokowany.
Miażdżyca jest chorobą, która powoduje większość ataków serca i wylewów krwi do mózgu.
W badaniach przedklinicznych, myszy z wywołaną miażdżycą miały mniej złogów tłuszczowych w tętnicach gdy regularnym podawaniu lub nawet przy pojedyńczej dawce trodusquemine.
Lek działa poprzez zahamowanie enzymu PTP1B, który jest zwykle zwiększony u ludzi z otyłością lub cukrzycą i stanami związanymi z przewlekłym zapaleniem, takie jak posocznica, owrzodzeniami stopy cukrzycowej i alergicznym zapaleniem płuc. Naukowcy odkryli, że stymuluje także pracę innego białko (AMPK), które skutecznie naśladuje ćwiczenia i redukuje przewlekły stan zapalny.
#medycyna #zdrowie #ciekawostki #nauka #dieta #gruparatowaniapoziomu #mikroreklama
Universytetu of Aberdeen