Wpis z mikrobloga

Pytanko do osób korzystających z #casback w #yazing, bo wiele osób tu polecało i się skusiłem. Kupowałem 27.10 mam te transakcje w sekcji "DASHBOARD", ale nie ma tam żadnych kwot i nie dostałem żadnego e-maila z potwierdzeniem a czytałem, że takie przychodzą. Musze pisać do supportu?
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

no tak czytałem ale dalej nie wiem, bo niby mam w dashboard ale bez kwot czy tam tak jest czy zgłaszać? bo 5 dni mija w sumie
  • Odpowiedz
@Matti92: Rzeczywiście W DASHBOARD nie ma kwot, jedynie data + sklep. Kwota powinna przyjść mailowo. Chyba najważniejsze to to, aby w DASHBOARD była odnotowana transakcja. Ja zawsze jeszcze otrzymuję maila z potwierdzeniem i kwotą zwrotu. Na twoim miejscu zapytałbym, czy daną transakcję rzeczywiście odnotowali.
  • Odpowiedz