Wpis z mikrobloga

@MrK933: jak szykujesz się do zakupu to odpuść , jak fiat i silnik diesla to 2.0 , małe silniki tylko w benzynie , nawet ten 1.3 makarony zaprojektowały pod remonty ( zrywał się łańcuch rozrządu)
@roszek: wiem że potrafią nawijać kilometry bez awarii ale potrafią też zaskoczyć , włoska robota , sam mam fiata z polskiej fabryki nabijam mu bezproblemowo kilometry (panda II ) i zastanawiam się na co wymienię ten model jak się skończy ( bo ma już 13 lat )
@MrK933 Czy głośno to kwestia gustu raczej, ale jak dla mnie to ten silnik do cichych nie należy. Tym bardziej, że wnętrze jest bardzo słabo wyciszone i przy prędkościach autostradowych trzeba troszkę głośniej mówić. To że lekki dymek poleciał to normalne. W każdym moim samochodzie tak było, w bravo również ;)
@MrK933 Mój znajomy ma Bravo Tjet 2009 i po 90k km zaczął się problem z łożyskami w skrzyni. Podobno za mało oleju jest fabrycznie zalane. Wymienił łożyska na większe i pod to inny korpus samej skrzyni i więcej zalanego oleju. Zmienił przełożenie 5, 6 biegu.
@adi1tysdz Tak myslalem. Porownalismy z 2.0 hdi 1.9 tdi i 1.9 dti zaden na zimnym nie kopcil dopiero lekki dymek jak sie rozgrzal. Porownujac w kwesti halasu pracy silnika to najbardziej przypominal 1.9 dti renault, ktore ma z 300k( ͡° ͜ʖ ͡°)
@MrK933 Skrzynie demontowaliśmy i zakładaliśmy sami, co miało swój jeden minus. Źle założyliśmy przewód sprzęgła co skończyło się wystrzałem przewodu i brak sprzęgła w trakcie jazdy :-D Poprawka i już cyka.
Nie pamiętam dokładnie, 2100 chyba.