Wpis z mikrobloga

Wykopowicze,

przesyłacie nam sporo zgłoszeń dotyczących pojawiających się problemów przy korzystaniu z serwisu. Poniżej publikujemy małe podsumowanie, tak by wszyscy wiedzieli co zostało już zrobione. Zdajemy sobie sprawę, że jeszcze długa droga przed nami i sporo zmian, ale współpraca z Wami i zmienianie się dla Was to najfajniejsza część naszej pracy. Dziękujemy za to, że jesteście! :-)

1. Aktywne oraz komentowane w Wykopalisku pokazują listę najnowszych - naprawione!
2. Przy wykopywaniu i zakopywaniu znaleziska losowo trafia się wynik 0 wykopów - naprawione!
3. Niepoprawnie wyświetlony czas dodania znaleziska - naprawione!
4. W trakcie scrollowania „wszystkich wpisów” na Mikroblogu powtarzają się wpisy - naprawione!
5. Nie działa RSS - już działa! ( ͡º ͜ʖ͡º)
6. Pasek boczny po prawej stronie, "mój wykop", nie aktualizuje wpisów - poprawione!
7. Wrzuca error gdy chcemy zobaczyć na androidzie komentarze użytkownika - naprawione!
8. Komunikat informujący o nowych postach na Mikroblogu zaginął na zawsze - nie na zawsze, już działa!
9. iOS Hity - nowe zamiast najlepszych - poprawiliśmy :-)
10. iOS Mój Wykop się nie aktualizuje (wpisy sprzed kilku godzin) - poprawione!
11. Zakładka ostatnio popularne w wykopalisku - pokazuje najnowsze, a nie najpopularniejsze - poprawione!
12. Popularne tagi użytkownika, wywala aktualizację - poprawione!
13. Sortowanie znalezisk jako „najnowsze” nie działa na stronie głównej poprawnie - już działa!
14. Nie działa paginacja w Gorących - działa! ( ͡º ͜ʖ͡º)


Dziękujemy za owocną współpracę, Wykopowicze! ()

#wykopchangelog #wykop #wykopblog #oswiadczenie #naprawiamytagi
  • 119
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Wypuszczajac taka niedorobke na produkcje


@yggdrasil: A kolega słyszał o awariach? Nawet świetne testy nie dadzą 100% gwarancji, że po starcie nie dojdzie do awarii...
  • Odpowiedz
@a__s Proces powinien byc tak zrobiony zeby zapobiegac. :) Jak znam zycie to pewnie reczne wdrazanie na produkcje raczej rzadko, brak procesu wycofania zmian to wtedy tak jest. :)
  • Odpowiedz
To znaczy tylko, ze architektura jest zle zaplanowana. :)


@yggdrasil: Zespół, który pracował nad wdrożeniem ma naprawdę ogromną wiedzę i doświadczenie. Zmiana nie była trywialna, a problemów było całe mnóstwo. Jak na to z czym przyszło im sobie poradzić uważam, że naprawdę zdali egzamin. Jeszcze w trakcie konsultacji wiele osób łapało się za głowę i mówiło, że to się nie uda. Udało się :-)
  • Odpowiedz
@a__s: hej, a powiedz mi proszę, czy tak ma być. Mam 10 powiadomień z #krakow. Klikam w stronę tagu i mam nadal 10 wpisów nieodczytanych - muszę każdy osobno włączyć. Kiedyś mogłem odklikać sobie cały tag i przewinąć tylko stronę. Korzystam z desktopu.
Bug czy ficzer? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Wszystkie punkty są


@wykop: @a__s: To jeszcze mi tylko wytłumaczcie, jak to się stało, że kilka tygodni temu w jeden dzień spadłem w rankingu z pozycji w okolicach 150 miejsca w okolice 12000 miejsca w ciągu jednej doby, może trzech, nie pamiętam. I tak już zostało. Osobiście mam to centralnie w dupie, ale przez ostatnie osiem lat nic takiego mnie nie spotkało. Przez ostatnie kilka tygodni widziałem wiele
  • Odpowiedz
@wykop: Czy bylibyście tak łaskawi i odpowiedzieli choćby lakonicznym "ok, przyjęliśmy zgłoszenie"? Czy za kolejnym razem, kiedy zapytam o buga, ponownie będziecie w ciężkim szoku?
  • Odpowiedz
5. Nie działa RSS - już działa! ( ͡º ͜ʖ͡º)


@wykop: Ale kolejność pozycji w RSS (przynajmniej tego z wykopanymi znaleziskami) od chwili naprawienia jest nieprawidłowa - inna niż dawniej, tj. inna niż na głównej posortowanej od najnowszych. Nowo wykopane pozycje teraz pojawiają się gdzieś w środku listy (czyli taki sam problem jak wcześniej był na głównej przez jakiś czas). Łatwo przegapić, jak coś się
  • Odpowiedz
  • 1
@Uszatyy @a__s Ważne jest to, że ten problem odobserwowania tagu dotyczy tylko tagu #warszawa. Pisałem o tym kilka razy, między innymi tutaj: 11 miesięcy temu.

Ten tag jest wyjątkowy, ponieważ jest jako jedyny na liście tagów i w podpowiedziach napisany wielką literą.
  • Odpowiedz
@a__s zgłaszałem dokładnie tę samą informację, również przez wasz formularz kontaktowy. Nigdy nie doczekałem się żadnej informacji zwrotnej. Swoją drogą gratuluję znakomitego podejścia do użytkownika.
@wigr: W pierwszej chwili źle spojrzałem i myślałem, że właśnie to naprawili i chciałem im gratulować. O ja naiwny ;<
  • Odpowiedz