Aktywne Wpisy
Beszczebelny +561
Obczajam ten kalkulator "kredytu 0%" i się śmieję xD
1. Single praktycznie wykluczeni czyli jako 30letni facet zarabiajacy np 8000zł nie masz szans na mieszkanie w mieście i tym samym jesteś wykluczony z przyszłego tworzenia związku, rodziny i produkcji ilości Polaków.
2. Patola z trójką dzieci może za to wziąć piękne deweloperskie mieszkanie za prawie 700 tys i płacić ratę....1375zł.
1375zł! xddd przecież przy tego typu racie to jest ogromne pole do
1. Single praktycznie wykluczeni czyli jako 30letni facet zarabiajacy np 8000zł nie masz szans na mieszkanie w mieście i tym samym jesteś wykluczony z przyszłego tworzenia związku, rodziny i produkcji ilości Polaków.
2. Patola z trójką dzieci może za to wziąć piękne deweloperskie mieszkanie za prawie 700 tys i płacić ratę....1375zł.
1375zł! xddd przecież przy tego typu racie to jest ogromne pole do
Arbuzlele +267
Na filmie zobaczycie kilka zmian wizualnych, które nie są konieczne na tym etapie produkcji, ale warto czasem coś machnąć ładnego dla oka.
Zobaczycie przede wszystkim jakąś formę bardziej gry niż surowego produktu jak było to wcześniej pokazane. Tzn. kamera podążająca za graczem, skakanie w oparciu o kolizje, zamiast podskakiwania nawet w locie :d, prymitywne strzelanie z celowaniem typu #liero (pure keyboard ( ͡° ͜ʖ ͡°)) oraz technikę skakania po stromych zboczach (efekt wystrzelenia).
Rzeczy być może niewidoczne na pierwszy rzut oka to fakt że poustawiałem różne właściwości fizyczne różnym obiektom jak i zaimplementowałem system materiałów, który oznacza mniej więcej tyle że jeden obiekt może zachowywać się jak skała, a inny jak drewno. Efekt końcowy zależy od ustawień tarcia i odbijalności (restitution).
Generalnie najwięcej zmieniło się pod maską, naprawione zostało trochę bugów.
#elpotatoprogramuje #gamedev #html5
#javascript (Bożu, czy ElPotatu wolno użyć tego tagu tutaj?)
Witam Pana, ciekawie się zapowiada.
Życzę Panu miłego dnia, powodzenia w tworzeniu silnika, z niecierpliwością czekam na nowe informację.
Repo gdzieś online ?
Komentarz usunięty przez autora
Do fizyki używam p2.js, synchronizacja po WebRTC, głównie tylko input + pełne "zdjęcie" świata na początku przy połączeniu. Do tego linia czasu którą można przewijać do tyłu, gdy np. info o zdarzeniu które ma zapisać się na klatce X spóźni się gdy ta klatka/krok symulacji został już zrobiony.
Wrzucę na Githuba jak będzie już w jakieś sensownej wersji.