Wpis z mikrobloga

#gry #steam #southpark #afera #uplay Zeby byc uczciwym przedstawie jak sprawa sie zakonczyla.
@Muve_pl odeslalo mi pieniadze (jeszcze nie mam, ale nie watpie ze dojda bo juz nie przesadzajmy). Dodatkowo zaproponowalem im ze w ramach rekompensaty ja nic nie chce, ale niech wplaca 100zl na schronisko dla zwierzat, a ja dorzuce rownowartosc zakupionej przeze mnie gry czyli kolejne 200zl. Panowie staneli tym razem na wysokosci zadania, ba nawet wyrownali wyslana przeze mnie kwote. Szanuje to jak najbardziej.

Co do sprawy. Czy to byla awaria systemu faktycznie, czy po prostu podejscie ze platforma nie ma znaczenia i nie trzeba o tym informowac - ocencie sami. Ktora opcja by nie byla mam nadzieje ze sklep wyciagnie z tego wnioski, bo do ostatniego zakupu wszystko bylo zawsze spoko, nigdy nie narzekalem i byl to jedyny sklep w ktorym kupowalem.

Coz, ja osobiscie jak juz emocje opadly uznalem ze dam im jeszcze jedna szanse, troche przez to ze konkurencja jest czesto gorsza, troszke z rozsadku ze moze jedna wtopa nie warto sie jeszcze az tak przejmowac, patrzac na przeszle pozytywne doswiadczenia. Mam tylko nadzieje ze nie beda juz praktykowac sprzedazy gier ktore maja nadzieje miec, a przed wystawieniem towaru na strone upewnia sie ze na 100% beda posiadac dany produkt. Oby tak bylo.

Sprawe uznaje za zakonczona, obecne rozwiazanie mnie satysfakcjonuje. Ze swojej strony chcialem nawet ich przeprosic ze odpisywalem im wlgarnie i chamsko. Na codzien mam stycznosc z dziesiatkami januszow biznesu i juz wybuchlem, a nie powinienem nawet jezeli to byla ich wina a rozwiazania mnie nie satysfakcjonowaly. (Nie, nie pisze tego bo mnie ktos postraszyl prawnikiem ;) Muve przyznalo ze w ogole o takiej opcji nie bylo mowy. Po prostu czytam dzisiaj i tez zachowalem sie jak buc - no troche bucem jestem ;))

Dzieki wszystkim za uwage, dzieki za wykopy i plusy. Cala sytuacje ocencie sami i wyciagnijcie wlasne wnioski.

W zalacznikach wrzucam skriny z wplat na schronisko dokonanych przeze mnie i przez muve.
Przepraszam ze jeszcze raz wolam plusujacych pierwszy wpis na mirko z afera, ale uczciwosc wymaga zebyscie poznali tez zakonczenie sprawy, wiecej wolal nie bede.
P.....o - #gry #steam #southpark #afera #uplay Zeby byc uczciwym przedstawie jak spra...

źródło: comment_VbsVisI01b2JZ6UbiEpZFSIPmfehcb0l.jpg

Pobierz
  • 45
  • Odpowiedz
@Piottix: Jak napisalem w ostatnim zdaniu "Przepraszam ze jeszcze raz wolam plusujacych pierwszy wpis na mirko z afera, ale uczciwosc wymaga zebyscie poznali tez zakonczenie sprawy, wiecej wolal nie bede."
  • Odpowiedz
@stiepanov: Czemu? Mialem prosic zeby wyslali kase dla mnie, czy nie mowic nic i uznac ze jest okej? Czy tak po prostu marudzisz dla marudzenia? ;) Imo wszelkie rekompensaty wplacane na schroniska to cos pozytywnego.
  • Odpowiedz
@Perlo popieram twoją sprawę, powinno się zgadzać towar z opisem, ale 100 zł rekompensaty za taki błąd to trochę dużo, a jak jeszcze ze schroniskiem to zostali postawieni pod ścianą. Ale gratuluję mimo wszystko.
  • Odpowiedz
@Perlo Muve ma jeden z lepszych "customer service" ze sklepów tego typu. Na stronie lowcygier mają nawet swój oficjalny profil, gdzie można bezpośrednio zadawać im pytania i bardzo szybko dostać odpowiedź.

Uznam, że to była ich pomyłka (błąd ludzki), a za takie załatwienie sprawy gratuluję OPkowi i sklepowi Muve.pl - ale to było dobre. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@grucha_88: No wlasnie nie. To nie zwykle wyslanie zlego produktu ale tez sprzedawanie produktu ktorego nie wiedziali czy beda miec oraz zmienianie opisu przedmiotu juz po zawarciu transakcji bez informowania. Takze mowienie ze otrzymalem po prostu inny produkt to zbyt duze uproszczenie.

Na mnie mozecie cisnac w innych wpisach, tu juz sobie darujcie jak cos bo 100x to samo musialbym pisac a nie chce juz ciagnac gownoburzy, wyjasnilem sobie z
  • Odpowiedz