Wpis z mikrobloga

#motoryzacja #dailycar #newcar #renault #clio #nightdrive #samochody

Nowy daily kupione, po Audi A4 B5 1.9 TDI Avant z Quattro, Clio 2 Sporcie 2.0 172 KM, Astrze G 1.8 przyszedł powrót do Clio 2 Sporta - do dziś żałuję że sprzedałem poprzedniego hothatcha - Clio, dlatego chciałem go albo MX-5. W tym czasie funduszy na zadbaną i fajną MX5 brakowało więc po pracy na torze Poznań pojechałem obejrzeć Clio. Tak mi się spodobało że po pierwszej przejażdżce wiedziałem że jest moje :)

Clio 2 Sport Ph1 2.0 169 KM + kilka modyfikacji jak pucha powietrza z Espace II V6, Eibach Pro-Kit, porting kolektora ssącego, z bardzo bogatą historią serwisową - co najciekawsze z Hothatchy bo swojego czasu obejrzałem sporo - wszystkie szyby w oryginale, włącznie z czołową oraz brak szpachli :)

Samochód jest bardzo nietypowy - posiada instalację gazową - fabryczną. Przy regulacji świateł jest przycisk, który po wciśnięciu wskazówka paliwa na liczniku zamienia się w wskazówkę gazu :)
kokus - #motoryzacja #dailycar #newcar #renault #clio #nightdrive #samochody 

Nowy...

źródło: comment_Nu37E6tzZBNTbyDlMetQTfd9HsXpXmWz.jpg

Pobierz
  • 24
  • Odpowiedz
@solidsnake7: kilka tys. km po rewizji jest, też się tego bałem ale tu mam udokumentowane ;) Tylny zderzak i lampy Ph2 - wymieniony po kolizji z słupkiem (udokumentowane) więc nie ma tak źle, zderzaka starego nie chciałem bo po co mi :)
@aston729: Był wystawiony za 8900 zł bez felg letnich i opon (które widać na zdjęciu), ale tak naprawdę po oględzinach, jeździe próbnej, długiej dyskusji, sprawdzeniu na
  • Odpowiedz
@kokus zazdro, też szukam czegoś w tym stylu, nie wiedziałem że tam był oryginalny gaz... Jest u mnie w okolicy jedna oferta ale właśnie bez lpg ;/
  • Odpowiedz
@Pietter: Około 7 sekund :)
@susi33: Nie, do PH2 i PH3 nie ma zamienników, wszystko oryginały lub Anglia i firma K-TEC, do Ph1 jest sporo zamienników ale nie warto :)

Nie psują się, bolączki to co druga wymiana rozrządu do wymiany kzfr (jak auto klepie jak diesel - koszt 500 zł), zawieszająca się czasem przepustnica, silnik krokowy, korozja na rantach nadkoli tył - bez tragedii, drogie nadkola przednie
  • Odpowiedz
@elemenTH: nie miałem możliwości jazdą meganką 1, poza tym tu jest inne zawieszenie, włącznie z amortyzatyzatorami i sprężynami, wchodząc w zakręt można mieć wrażenie lub jest faktycznie że jedno koło tylne czasem się 'dźwiga' :) Można to zminimalizować wstawiając rozpórkę tylnych kielichów / amorów kosztem już bardzo małego bagażnika.
  • Odpowiedz
@kujtek: https://klubclio.pl/viewtopic.php?f=48&t=7837

Tak wyglądał kiedyś, zdążył kilka razy zmienić właścicieli ale wszystko jest aktualne, na prawie wszystko są rachunki itd :)

Zdjęcia przycisku cyknę Ci jutro, instalacja pewnie w międzyczasie zdążyłabyć już przerobiona / wymieniona na STAG'a bo reduktor jest wsadzony do 150 KM ale nie odczuwam różnicy w jeździe na gazie i benzynie, a jedzie tak samo jak mój Sport Ph2 wcześniejszy :)
  • Odpowiedz