Wpis z mikrobloga

Mirki,
zamówiłem buty #timberland w #zalando o takie:
https://www.zalando.pl/timberland-tenisowki-i-trampki-wysokie-potting-soil-ti112d064-o11.html

Niestety z powodu ostatniej #afera przyjrzałem się dosyć dokładnie butom, które otrzymałem i... zauważyłem jedną różnicę pomiędzy tym co dostałem a tym co jest na zdjęciu. Mianowicie, przy logo timberlanda nie ma tego znaczku z R (ani na boku buta ani na "języku". Generalnie leje na to, czy jest tam to "R" czy nie, jednak nie lubię jak się mnie robi w #!$%@?, dlatego przed rozpętaniem kolejnej afery wolę Was zapytać, czy spotkaliście się z taką samą sytuacją. Może ktoś z Was ma te same buty?

Ile mam czasu na ewentualny zwrot z powodu niezgodności towaru z opisem/zdjęciem?

#pytanie #pytaniedoeksperta #modameska #prawo
  • 25
  • Odpowiedz
@zawszemowiedziendobry: o dziwo moje outletowe (prawdopodobnie podróby choć nie znalazłem różnicy w materiałach w porównaniu z oryginałem) z Allegro mają ®, a także kupione w stacjonarnym sklepie Synbiosis też są wszędzie z ®. Nie wiem czy jest tu jakaś reguła, napisz do Timberlanda, może kiedyś się ktoś tam z nudów zbada sprawę.
  • Odpowiedz
  • 0
@zawszemowiedziendobry kolejna afera. A może zamiast szukać problemu z #zalando trzeba się przyjrzeć producentowi i jego procedurom.
Myślę że strona producenta i kilku domorosłych specjalistów z internetu nie jest wyznacznikiem oryginalności produktu.
Na wszelkie wadliwości powinien odpowiedzieć producent i tylko on.
  • Odpowiedz