Wpis z mikrobloga

Siema mircy, po kilku(nastu) miesiącach anonimowego przeglądania postanowiłem się zarejestrować - głównie dlatego, że mam małą zagwozdkę. Mianowicie, potrzeba mi telefonu.

Mój obecny low-endowy (i kilkuletni) LG zaczyna coraz bardziej niedomagać, a że od paru dni zaczyna mu się coś pierniczyć z ekranem dotykowym to stwiedziłem że czas najwyższy na zakup czegoś nowego. Nie chcę kupować byle czego, zwłaszcza że wiąże się to z moją pracą - pracuję jako developer na Andka (junior, w dodatku pierwsza praca, ale nie o tym tu mowa) i chciałbym mieć sprzęt, z którego i będzie wygodnie korzystać, i przy którym będzie można sensownie popracować. Jako że całe życie korzystałem z telefonów od operatorów (zawsze low-endy, bo cebula motzno), to kompletnie się na tym nie znam. Budżet to około 1000zł, więc znając życie będę musiał zadowolić się albo czymś z niższej półki, albo flagowcem sprzed paru lat.

Krótko mówiąc - co warto wybrać? Narzeczona z przyszłym szwagrem polecają HTCki (sami z nich korzystają), siostra z mężem doradzają Xiaomi ( ͡° ͜ʖ ͡°) a ja kompletnie nie mam pojęcia czego szukać. Niewykluczone, że będę negocjować z lubą budżet, jeśli będzie warto (kusi mnie Galaxy S7, ale to już 2000zł i potrzebowałbym mocnych argumentów na wydanie aż takiej kwoty).

#programowanie #android #pytanie
  • 13
18+

Zawiera treści 18+

Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.

@tabarok: tak na poważnie, to jak już wspominałem potrzebuję też telefonu, na którym będę mógł popracować. 6s ma ten minus, że ciężko będzie na nim odpalić apkę na Andka ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@n4zarh: Jeśli weźmiesz xiaomi to bądź gotowy na przeboje z powiadomieniami pod MIUI (nowsze mają chyba już czystego androida). Musiałem zmienić w cholerę ustawień, żeby mi synchronizował maila na uśpionym (połowa tych ustawień to uzyskanie powiadomień po uśpieniu dłuższym niż godzinę).