Wpis z mikrobloga

Klient zakupil u mnie towar jednak okazal sie uszkodzony i go odesłał. Nie otrzymałem przesyłki przez prawie miesiac poniewaz kurier sam niewiedział komu ją zostawił a na kwicie jest nienznany mi podpis. Najpierw twierdził, ze zostawil przesylke u jednej sasiadki, nastepnie, ze u innej potem powiedziual ze to jednak nie od dostarczal tylko jego pomocnik na przyuczeniu. W koncu jednak calkowicie zmienił zdanie i wymyslil, ze przesyłka odebrala "pani w okularach". "Pani w okularach' (dziewczyny) nie było jednak tego dnia w domu i mozna to latwo udowodnic. Zaczal mi wygrazac ze jak nie podwpisze mu papierka, ktory mowi ze odebralem paczke to idzie na policje i do sadu i "on te sprawe inaczej zalatwi". Teraz dostalem awizo (czyli prawdopodobnie paczka sie odnalazla). W paczce byla uszkodzona alektronika, ktora musialem zwrocic zagraniace w ciagu 15 dni. Niestety paczki nie dostalem w terminie i nie moge juz dokonac zwrotu aby odzyskac swoje pieniadze, a gdy odbiore przesylke bede zobowiazany do zwrotu pieniedzy klientowi. Co w takim wypadku moge zrobic? Odbierac paczke czy nie? Czy gdy odbiore paczke, mogę zwrocic sie o odszkodowanie od poczty? W jakiej kwocie?

#pocztapolska #prawo #kurier
  • 2
@Quest: czyli tak:

kupiłeś towar u XYZ

kupił go klient ABC

wysłałeś towar do ABC

ABC powiedział że towar jest uszkodzony

ABC wysłał Ci towar

towar nie przyszedł do Ciebie przez miesiąc

chcesz reklamować towar u XYZ


Czy towar który wysłał Ci XYZ był sprawny? Jeśli nie, to walcz z producentem (dystrybutorem). Jeśli był, to walcz z firmą transportową. Przesyłka którą nadałeś TY jest pewnie ubezpieczona (zależy czy to PP czy