Wpis z mikrobloga

@KornixPL:
Jeśli to jest szum/obcieranie to na pierwszy strzał sprawdź:
1. Plastiki wokół koła - czy coś nie obciera, nie zostało urwane
2. Blacha osłonowa za tarczą hamulcową - czy coś nie dostało miedzy nią a tarczę hamulcową.
3. Łożysko - podnosisz samochód na lewarku i łapiesz koło na godzinie 12 i 6, następnie wykonujesz lekkie ruchy "do siebie" tak powinieneś zlokalizować luz na łożysku
  • Odpowiedz
4. Przegub - ale on raczej wydaje dzwięki typu strzelanie, trzaskanie (jakby łamanie suchych patyków) najczęściej przy maksymalnym skręcie
  • Odpowiedz
@KornixPL: ej dzisiaj miałem podobnie ale przy skręcie w lewo. Myślę ku.wa przegub półosi :-( Dla pewności zdjęłem osłonę koła, dokręcilem śruby bo okazało się że byl na nich mały luz i przestało, wszystko fafa jak należy :) Może będzie podobnie u ciebie?
  • Odpowiedz
@KornixPL: sprawdź poduszkę amortyzatora i łożysko (ale nie łożysko piasty tylko poduszki amora); gumy dystansowe sprężyny, i samą sprężynę. Ja obstawiam poduszkę, której łożysko się zatarło stąd sprężyna ma opór.
  • Odpowiedz
@KornixPL: ale stojąc czy jadąc? jak stojąc to Ci maglownica padła i spieprza płyn od wspomagania.
jak podczas jazdy to nadkole najprawdopodobniej. Przegub bedzie stukal jakbyl mlotkiem stukal w drewno.
  • Odpowiedz