Wpis z mikrobloga

@nonickname: @nonickname: Jestem technikiem reklamy i wszystkie teksty zawodowe napisałem na 100% XD wiem że mało to zmienia natomiast przewertowałem dużo materiału przez lata i oczywiście na efektywność reklamy wpływa bardzo dużo czynników zewnętrzych natomiast, ogólnie rzecz biorąc reklama wielkoformatowa jest bardziej efektowna oraz efektywna porównując z reklamą małoformatową typu ulotki, które są traktowane jako śmieci i nawet trudno jest aby podprogodo wpływały na nasze decyzje.
@y_paul: to dziękuję za wyczerpującą odpowiedź, dzisiaj wywiesili 6 dużych formatów w mieście i zobaczymy jak to będzie na 30k miasto, to chyba wystarczy.

Przeważnie była reklama na serwisach internetowych miasta i ulotki - jakoś było, zobaczymy czy to coś zmieni.
@nonickname: Reklama w mediach społecznościowych > reklama wielkoformatowa > ulotki. Jeśli poważnie podchodzisz to tematu i nie chcesz uczyć się na „błędach”, najlepszym rozwiązaniem jest zlecenie badania rynku. Wiek potencjalnych odbiorców, typ produktu który oferujesz, ogólnie Twój target ma predyspozycje wchłaniana reklamy, musisz tylko wiedzieć który typ reklamy będzie najlepszy, badania rynku umożliwiają poznanie tych predyspozycji. Możesz dać znać, jakie będą wyniki. Pozdrawiam : )
@nonickname: duży format zawsze spoko, jeśli chodzi o reklamowanie i informowanie krótką treścią, ważna jest lokalizacja tablic. Małe rzeczy średnio się wpisują chyba, że chodzi o masówkę dostarczaną cotygodniowo/miesiecznie via ofertowki w sklepach. Wiesz jak jest w małych miasteczkach, ludzie mają swoje przyzwyczajenia wiec choćbyś na #!$%@? stawał jak ktoś kupuje chleb w sklepiku XYZ, a ty masz promocje 1,99 za bochen 1 kg, to i tak kupi w osiedlowym XYZ,