Wpis z mikrobloga

  • 82
@karmajkel-nowak problem w tym, że my mamy takie sytuacje. Ja kiedyś kazałem się pani wypiąć - mówiłem o kablu oczywiście to pani się oburzyła, że tak przy ludziach każe się jej wypinać. ( ͡ ͜ʖ ͡)
  • Odpowiedz
@Adel87: wow, bo faktycznie każdy musi się na wszystkim znać. Na wasze szczęście, service desku, wiele osób nie zna się totalnie na rzeczy lub - tak, jak w software housach - po prostu nie chce nam się nosić monitorów, laptopów etc. A podejrzewam, że i z dziedziny waszej ekspertyzy nietrudno byłoby was zagiąć, bo zwykle - może w tym wypadku się mylę, choć zwykle ludzie o szerokim zakresie wiedzy nie
  • Odpowiedz
@Adel87: kompletnie nie biorę, toć to tylko wykop, ale nie przepadam za wyśmiewaniem braku wiedzy i cenię sobie umiejętność jej przekazywania. Głupka poznaję nie po tym co wie, a jak szybko (wolno) się uczy.
  • Odpowiedz
  • 1
@rstyle oczywiście jak się z tobą absolutnie zgadzam ;) po prostu nagromadzi się czasem taki sytuacji i wtedy chwilę się śmiejemy, ale znamy życie i wiemy jak to działa.

Ja naprawdę nie raz mam sytuację kosmiczne. Ale nigdy nie śmiałem się z kogoś. Zawsze staram się pomagać i uczyć jak tylko mogę.

( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Raz byłam świadkiem jak kobiecie zatrzymał się wskaźnik myszki na środku ekranu, bo była już na krawędzi biurka. Podłożyła sobie karteczkę coby dalej móc „podjechać”
  • Odpowiedz