Wpis z mikrobloga

@Gumispam:
@krasnyyyy: minelo 24h, zamowienie teoretycznie wyslane, nadal niezamknięte.

Probowalem z kolejnego urzadzenia.
Proba A. kilka tanich produktow dajacych lacznie $5 - nie przeszlo na poziomie koszyka. Rozumiem, ze zamowienie powinno byc od tylko jednego sprzedawcy?
Proba B. zamowienie popularnego (ok 3000 orderów) produktu za $5.50 - przy płatności order closed.

No i teraz sie zastanawiam, czy winą jest, że wyłapało moj adres z czarnej listy (oczywiscie delikatne wariacje za
@m1804: tak, tamto zamowienie niedawno doszlo, a w sobote z nowego telefonu zrobilem kolejne zamowienie i chinczyk juz wyslal.
zaznaczam ze to byl nowy telefon i nowe IP oczywiscie.
probowalem sklonowac apke na tym samym telefonie, odebralem kupon po raz drugi, ale na etapie platnosci wyskakiwal blad ten co zawsze.
nie jest latwo ale czasem sie udaje