Wpis z mikrobloga

Chcialbym sie z wami podzielic moim doswiadczeniem z #ikea
aktualnie czuje sie oszukany na 14 000 PLN... Troche #remontujzwykopem #kuchnia

wklejam caly tekst maila, ktory przed chwila stworzylem na potrzeby reklamacji...

dajcie pare plusow na pocieszenie, i pare plusow na rozglos by przestrzec przed projektowaniem kuchni w ikea... za te pieniadze moglem miec ladna kuchnie na prawdziwe zamowienie, a nie klocki lego, ktorych ktos nie potrafi dobrze poskladac

w komentarzach zdjecia opisywanych problemow

przed kliknieciem spoilera ostrzegam ze to 3 strony tekstu w wordzie


TLDR:

pasczakk - Chcialbym sie z wami podzielic moim doswiadczeniem z #ikea 
aktualnie czu...

źródło: comment_xU96WovZRjVaBcVsGBtnWLR04dPFCHqH.jpg

Pobierz
  • 40
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@QiQu: a czemu by nie? poza tym skoro dają 25lat gwarancji to są pewni swojego produktu no i myślę, że OP prędzej uzyska naprawy lub jakieś zwroty pieniędzy w ikei niż u stolarza który w większości przypadków po wyjściu z domu zapomni o Tobie
  • Odpowiedz
@aikonek Kuchni w ikeii nie robiłam, ale gdybym np.: potrzebowała kuchnię do wynajmu mieszkania, to jak najbardziej bym tam zamówiła. Na pewno nie za 14 tys. ale ogólnie opcja wydaje mi się dobra.
  • Odpowiedz
  • 0
@vviktor_88: czuje się oszukany- projekt a rzeczywistość to różnica między niebem a ziemia, do tego montaż miał trwać 1 dzień trwał 3 i będzie jeszcze Raz. Na wszystko muszę znajdować czas - na wpuszczenie montażystów, transport, a potem od groma czasu na skaladanie reklamacji. Nie sądzisz ze to wybrakowana usługa za takie pieniądze powinna być przeprowadzona inaczej? Powiedz mi że byś się nie wkurzył gdyby to Ciebie tak potraktowano po
  • Odpowiedz
@pasczakk: boziu uchowaj ( ͡° ʖ̯ ͡°) czeka nas budowa w niedalekiej, mam nadzieję, przyszłości, będziemy omijać ikeowy przybytek szerokim łukiem
  • Odpowiedz
@pasczakk: bardzo nam przykro z powodu tej sytuacji i przepraszamy za wszystkie niedogodności z nią związane. Wizyta serwisu reklamacyjnego zaplanowana jest na 6 października w godzinach 12-16. Ponadto informujemy, że Twoje oczekiwania względem reklamacji możesz przesłać mailowo na adres: Info.ikea.pl@ikea.com.
  • Odpowiedz