Wpis z mikrobloga

  • 1
#ford #focus #mk1 #kiciochpyta #mechanika ##!$%@?

Witajcie Miraski. Nie miałem światła cofania przeciwmgielnych i postanowiłem to zmienić właśnie dziś ale nie wyszło. Generalnie czyściłem styki w oprawkach, bo były zaśniedziałe ale pękły więc kupiłem nowe i jeśli chodzi o przeciwmgielne to działa ale cofania niestety nie :( szybko internet i mowią, że czujnik biegu wstecznego więc kupiłem go i wymieniłem ale to dalej nie on... ;( Ktoś jakiś pomysł? Jestem zielony w temacie mechaniki czy tam elektryki jak w tym przykładzie ale lubię sam wiele rzeczy robić ale czy ktoś wie co może być nie tak? Może wtyczki, kable zaśniedziałe czy coś innego?
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@bakter: może jest jakiś bezpiecznik? sprawdzałeś czy wszystko dobrze podłączone? weź/pożycz miernik i sprawdź czy w ogóle prąd dochodzi jakikolwiek na samych stykach, jak nie to ja bym sprawdził jeszcze schemat i przy samym wyjściu czy cokolwiek podaje(jak tak to przewód do wymiany dopiero)
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@zerathul bezpieczniki sprawdzone - są okej. Właśnie miernik sobie jutro kupię, bo w domu się przyda - chyba nie jest potrzebny jakie specjalistyczny?
  • Odpowiedz
@bakter: tylko kompletnie nie mam pojęcia czy będzie łatwo się dostać do początku przewodu, musisz obczaić schematy gdzie co jest podłączone(nie mam tego auta)
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@zerathul wiem jak się dostać do przekaźnika na skrzyni ale czy tam jest początek przewodu to nie zwróciłem uwagi - raczej był połączony jakimś innym
  • Odpowiedz