Wpis z mikrobloga

http://soulhunter.psichix.io
(prototyp najpłynniej działa na Chrome)

Tryb niewidzialności w nowej wersji SoulHuntera
- poprawiłem błąd z inputem klawiszowym;
- dodałem strzelanie;
- dodałem indykatory używanych mocy (efekty pełnoekranowe heksagonalne z konkretnym kolorowaniem);
- jestem w trakcie robienia AI wrogów.

WSAD - ruch;
Mysz - kierunek;
Przycisk Kółka - włączenie broni;
Q - pancerz;
E - maskowanie;
Shift - sprint;

#soulhunter <- tag do śledzenia
#gamedev #html5 #programowanie
PsichiX - http://soulhunter.psichix.io
(prototyp najpłynniej działa na Chrome)

Tr...

źródło: comment_DnW0TcuGZP8NqZA76GodPYAMBPBekh3R.jpg

Pobierz
  • 10
Bardzo fajne :) Tylko to obracanie postaci myszką jest troszkę za gwałtowne chyba. Dobrze byłoby też zaznaczyć granice świata, bo to bardzo irytuje w grach jak się dochodzi nagle do niewidzialnej ściany.