Wpis z mikrobloga

@Wychwalany: Zbyt dużo O2 w spalinach - zbyt uboga mieszanka bądź nie pali na wszystkie cylindry. Tak na szybko: Sprawdź świece / cewki zapłonowe czy masz iskrę, przepływomierz, wszystkie przewody z podciśnieniem, oraz układ wydechowy przed sondą lambda w poszukiwaniu ewentualnych nieszczelności. Dodatkowo sprawdź ciśnienie paliwa paliwa na listwie wtryskowej, można też rzucić okien na filtr paliwa.
  • Odpowiedz
"@Wychwalany: poszukaj lewego powietrza psikając na odpalonym silniku w okolicach dolotu powietrza. Jak podskoczą obroty to masz lewe powietrze "

Szczególną uwagę zwróć na odcinek dolotu pomiędzy przepływomierzem a kolektorem ssącym.
  • Odpowiedz
pokaż korekty paliwowe stft i ltft jesli odczytujesz jakims elm.


@TheOldMan: odczytam to przez torq na androidzie? Odczytuje ELM327 przez bluetooth
@ni-hu-ja: kiedyś nie palił jeden cylinder to był inny błąd i dało się to odczuć
  • Odpowiedz
@franz1986: w przypadku silników o układzie tłoków V (v6, v8 itp.) bank1 oznacza głowicę numer 1, zaś bank 2 - głowicę nr 2. P0171 oznacza zbyt ubogą mieszankę paliwowo-powietrzną. Przyczyn może być kilka jednak najczęściej winna jest rozregulowana instalacja LPG. W pierwszej kolejności skasowanym ten błąd jeśli tylko on występuje i pojeździł na benzynie. Jeśli na benzynie nie będzie się pojawiał w/w błąd to zajrzałbym do instalacji lpg - analiza spalin,
  • Odpowiedz
@ni-hu-ja: dzięki za odpowiedź,
dzisiaj zauważyłem że zgubiłem jedną spinkę z filtru powietrza, przez co filtr lekko był niedomknięty, czy mogło mieć to jakiś wpływ na taki błąd?
  • Odpowiedz
ok, dzisiaj też przeczyściłem przepustnicę i silnik krokowy bo miałem falujące obroty, co oprowadzała do nawet do gaśnięcia silnika. Teraz jest ok i na razie się nic nie dzieję. Wykasowałem również błąd serwisowy i zobaczę jak będzie chodził.
  • Odpowiedz