Wpis z mikrobloga

@ja-jasiek: do gothica 3 zapomniałeś wspomnieć o dodatkowych modyfikacjach ini(głównie dla odległości wyświetlania), 4gb patch(gra u mnie często po kilku godzinach gry pobierała po 2.7-3 gb ramu z 4gb patch) oraz o g3 cleanup(czyli usunięcie kompresji plików gry, a z racji że gothic korzysta z 1 rdzenia to warte to ogarnięcia jest, zwłaszcza w dobie dysków ssd, gdzie ta kompresje jest zbędna)
@Jurigag: wziąłem to głównie z strony anglojęzycznej wersji moda na moddb.

Co prawda jednocześnie było ostrzeżenie by nie korzystać z DX11 ale potraktowałem to jako derpa w tłumaczeniu.

Co do Gothica 3 to obadam i zrobię aktualizację wpisu :D
@ja-jasiek: Bardzo fajnie że w poradniku do G3 podałeś nawet fixa QP4 do wersji steamowej.. Boże ile ja się męczyłem żeby to zainstalować xD, skończyło się na podmianie pirata ze steamem ( ͡° ʖ̯ ͡°)
@Dishonored: nawet nie naruszylem wierzchołka góry lodowej.
@Lewo: ssy powinny się odpalać prawie na cały ekran, starczy. Nie zależy mi na zmienianiu lightboxa który działa tylko po by ktoś sobie pod lupą obejrzał dwa screeny xD jak ktoś nie widzi różnicy bez tego, to gra nie jest warta świeczki xD
@ja-jasiek: a no i zapomniałeś o najważniejszym - czyli update pack, bo dopiero z nim gothic 3 staje się grywalny w jakiejkolwiek formie, bo co z tego że questpack dodaje zadania itp itd, jak dalej jest to średnio grywalne, tj walka dalej jest #!$%@? itp itd, a update pack usprawnia interfejs, walkę, interakcje z postaciami, przedmiotami i masę innych rzeczu, ogólnie całą rozgrywkę
@ja-jasiek: update back defacto poprawia całą rozgrywkę(tj system walki, działanie umiejętności itp itd), interfejs, interakcje, ogólnie dopiero z nim gra staje się grywalna, community patch poprawia bugi i stabilność gry a quest pack dodaje questy i content xD