Wpis z mikrobloga

18+

Zawiera treści 18+

Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.

@strusmig: Dokładnie taki moduł. Wstawiłem samochód do garażu, zobaczę jutro rano czy normalnie będzie działał czy to jednak kwestia wilgoci i tego właśnie panelu.

Jak nie pomoże, to zajadę do mechanika żeby ten krokowy wyczyścić.
@Tiazz daj spokój - takie naprawy wykonuje się samemu :D.

DISa zostaw póki co bo to nie jest mały wydatek - za dobry zamiennik np. Delphi trzeba troszkę dać.

Jak było przed wymianą świec? Na jakie wymieniłeś? Najlepiej nie kombinować (ilość elektrod) i montować tylko te zalecane przez Opla (nadal nie wiem jaki masz silnik).

Czyszczenie krokowca w Astrze G też masz opisane na YouTube i na bank dasz sobie radę.
@strusmig: Jeszcze gdybym miał jeszcze jakieś narzędzia w warsztacie :D

Przed wymianą świec było tak samo, dlatego świece były pierwszym podejrzanym bo nie wiadomo kiedy je wymieniał poprzedni właściciel.

Były NGK i są takie same.

Silnik 1.6 benzyna.
@strusmig: Nie świecił się. Po podłączeniu do komputera wyskakiwał błąd egr-u i przepustnicy. Przepustnica i egr były totalnie zawalone więc poszły do kąpieli. EGR-u nie dało się uratować więc wstawiony jest nowy. Do dzisiaj nie wiadomo co miał autor na celu zaślepiając ten egr.
@Tiazz:

EGR-u nie dało się uratować więc wstawiony jest nowy.


Nówka czy oryginalna używka? Oby tylko nie jakiś Topran czy Maxgear bo to straszna lipa jest. Najlepiej to oryginał, który jest niestety drogi lub Pierburg, który jest tylko odrobinę tańszy ( ͡° ʖ̯ ͡°).