@rothenburg-vw: To wytłumacz mi co dokładnie się dzieje odpalając samochód na pych. I porównaj mi to proszę do szybkiej redukcji, bądź odpalania samochodu z rozrusznika. Działają dokładnie te same mechanizmy z podobną siłą. A pokuszę się nawet na stwierdzenie, że przy redukcji koła napinacza i pasek rozrządu dostaje większych naprężeń. No słucham. Cóż takiego zabójczego jest w odpalaniu na pych?
@rothenburg-vw: Misiu, zapoznaj się z zasadą działania nowoczesnego silnika wysokoprężnego, przykładowo z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Poczytaj o tym kiedy jest podawane paliwo oraz w jakich ilościach jak i proporcjach. Serio. Bo zaczynasz się ośmieszać.
A w sumie... nie chce mi się gadać z kimś kto jeździ Seicento. Nara. :)
@audiokoks: za moje samochody z podjazdu wykupilbym twoją rodzinę na dwa pokolenia wstecz wiec pozdrawiam xD a ty dalej sie zastanawiaj gdzie tankowac ON dwa grosze taniej xDD
@audiokoks: Nie uszkadza ale może uszkodzić @ZaQ_1: Szkodzi w sensie przyspiesza eksploatacje elementów, ALE oczywiście nie będzie szkodził każdemu silnikowi, wszystko zależy od silnika i rodzaju instalacji i to nie jest mit, mitem jest wrzucanie każdego typu silnika do jednego worka.
Ja zacznę od:
"Odpalanie auta na pych USZKADZA rozrząd i tłoki."
#motoryzacja #samochody
@Wladyslaw_Jagiello: To wtedy nawet redukcja biegu może zaszkodzić. :) Przy zdrowym pasku/łańcuchu NIE MA PRAWA.
Komentarz usunięty przez autora Wpisu
Komentarz usunięty przez autora Wpisu
A w sumie... nie chce mi się gadać z kimś kto jeździ Seicento. Nara. :)
Komentarz usunięty przez moderatora
@rothenburg-vw: A to faktycznie nie Ty. Co nie zmienia faktu, że Golfista to też raczej nie jest zbyt bystry towarzysz do rozmowy.
Komentarz usunięty przez autora
@ZaQ_1: Szkodzi w sensie przyspiesza eksploatacje elementów, ALE oczywiście nie będzie szkodził każdemu silnikowi, wszystko zależy od silnika i rodzaju instalacji i to nie jest mit, mitem jest wrzucanie każdego typu silnika do jednego worka.