Wpis z mikrobloga

Zbliża się moment, w którym trzeba będzie pokazać jak działa gra, bo screenshoty to zawsze za mało :) Powoli udaje się zmontowywać wszystko do kupy, więc możliwe, że przeciągu dwóch tygodni pokażę dłuższy filmik z początków gry. Nagrywanie rozgrywki bez cięć w samym unrealu idzie, jak się dzisiaj okazało, dosyć topornie i czasami nie łapie kluczowych rzeczy - jak np. rosnącej roślinności na farmach, które planował dzisiaj też pokazać. Ale pokażę to jutro, jak nagram to jakimś zewnętrznym programem!
Zatem dzisiaj część pierwsza czyli króciutki nudny film przyrodniczy ( ͡° ͜ʖ ͡°) z wylewu Nilu oraz kilkusekundowy fragment z rozgrywki jak się stawia budynek - w sumie to tylko test przed czymś większym także szału nie ma (wszystko w jednym gifie, robię to pierwszy raz)


https://gfycat.com/gifs/detail/ThunderousLimitedAsiandamselfly

Jak ktoś mimo wszystko lubi to może to wyrazić tutaj:
https://www.facebook.com/Hard-Ancient-Life-250877398708020/
albo tutaj:
twitter.com/HardAncientLife

#hal #gamedev #hardancientlife #gry
  • 9
  • Odpowiedz
@Hard_Ancient_Life: Ale kombinujesz, nie zastanawiaj się nad dobieraniem kadrów tylko nagraj wideo z "widokiem jak w diablo xD" - izometryczny rzut i już... Z takim widokiem gra się w tego typu gry, większość czasu widok z powietrza. Zbliżenie to tylko bezużyteczny dodatek może być. Tam chyba są urwane klatki co? W momencie gdy formujesz teren i chcesz ten budynek postawić tak? Bo tak nagle przerywa i za chwilę budynek wychodzi z
  • Odpowiedz
  • 2
@skyfire no w sumie racja, trochę za dużo majsterkowania. A przy stawianiu budynku ucielo klatki niestety, teraz zauważyłem, no trudno( ͡° ʖ̯ ͡°) następnym razem nagram jakimś bandicamem, niestety unrealowy sequencer nie dał rady.
  • Odpowiedz
@Hard_Ancient_Life: Nagrywaj OBS Studio (tryb game capture), trudno o coś lepszego za darmo i klatek nie powinien gubić. Graficznie fajnie, ale przyznam, że spodziewałem się lepszej animacji budowania. Planujesz coś poprawiać w tym zakresie?.
  • Odpowiedz
  • 0
@jigsaw96 oczywiście, chociaż gwoździem programu są monumenty, których budowa wygląda znacznie inaczej, z etapami i w szczegółach. Tu natomiast pokazałem budynek typowy, który razem z innymi będzie stawiany hurtowo. Dlatego nacisk kładę na "życie" po wybudowaniu :)
  • Odpowiedz