Wpis z mikrobloga

#idiotabuduje Witajcie Mirki. Wiem, że ostatnio dałem ciała z nowościami z mojego garażu ale musiałem odpocząć.
Mirki, wiem że temat bramy garażowej już był, ale nie rozwinął się on na tyle żebym posiadł kompletną wiedze na temat: Jak ją zbudować? Gdzie kupić części? Jak to podłączyć żeby działało na pilot itp.
Stary wątek jest tu i typ bramy który chciałbym zbudować.
https://www.wykop.pl/wpis/25190049/panowie-chce-sobie-zrobic-taka-brame-podpowiecie-g/
Nie muszę przypominać, że jestem początkującym majsterkowiczem i #!$%@? się znam. XD
Czekałem aż w Castoramie będzie promocja na wybraną spawarkę ale przecenią ją, zaraz po tym jak ją kupię, bo takiem mam szczęście.
Panowie, wiem, że mogłaby przyjechać firma i to zrobić ale chce to zrobić sam. Nawet nie przez pryzmat cebulactwa bo podejrzewam, że wcale mnie to taniej nie wyniesie. Zwyczajnie chciałbym coś stworzyć, coś co będzie poprawnie działać i będzie posłuszne... Bo córka mi trochę nie wyszła. XD
Ludzie dobrej woli, pomóżcie. od A do Z - jak idiocie. Jakie części będą mi potrzebne, gdzie je kupić, jakie materiały itp.
Taguje wszystko, bo oprócz samej bramy potrzebne mi coś co tę bramę będzie napędzać i nią sterować.
#budujzwykopem #remontujzwykopem #majsterkowanie #elektronika #budowadomu #budowamaszyn
  • 13
@PajonkPafnucy: Byłem na stronie już wcześniej, 300E na napęd to chyba niedużo. Głownie rozchodzi mi sie o taki napęd, żeby kupić w Polsce. Niekoniecznie tej firmy, bo gdyby się coś stało rożnie może by z reklamowaniem sprzętu zakupionego w innym kraju. Oprócz samego napędu w re wchodzi system "prowadnic" takich jak na filmie. bo profil i blachę to kupie wszędzie.
@zarejestrowalemsie Mireczku, czy koniecznie chcesz taką bramę? Sam mechanizm jest strasznie drogi. Zwykły napęd, który ciągnie w górę to koszt przy dobrej cebuli około 400 zł. Nie masz miejsca w garażu, że takie coś chcesz zrobić?